Dynafit rusza z nową światową kampanią marketingową

DYNAFIT, specjalista w dziedzinie skitouringu i sportów górskich, rozpoznawany jest jako marka tworzona przez sportowców dla sportowców. Zarówno jej pracownicy, jak i ambasadorzy żyją sportem 365 dni w roku. Począwszy od 26 września, DYNAFIT rusza z nową globalną kampanią marketingową pod hasłem „Jaka jest twoja Mountopia”, zapraszając każdego sportowca górskiego – niezależnie od dyscypliny – do wzięcia udziału w ekscytującym konkursie, w którym stawką jest realizacja marzeń przy pełnej pomocy marki.

Jednym ze sportowców promujących kampanię jest Anna Figura

Jednym ze sportowców promujących kampanię jest Anna Figura

Zwycięzca otrzyma niezbędne wsparcie zarówno finansowe, jak i sprzętowe. We współpracy z GORE® marka stworzy platformę internetową, za pomocą której chętni z całego świata będą mogli zgłaszać swoje sportowe projekty. Strona konkursu dynafit.com uruchomiona zostanie w pięciu językach, a promocja kampanii odbywać się będzie zarówno kanałami offline i online partnerów medialnych, jak i w sklepach oraz podczas imprez branżowych.

Do 15 stycznia 2017 roku, DYNAFIT wyłoni dziesięć projektów, które awansują do drugiej rundy – wybrańcy będą musieli wykazać się w niej motywacją, entuzjazmem i pasją na drodze do spełnienia swoich marzeń. W tym celu każdy finalista otrzyma bezpłatnie kamerę GoPro, by przez 30 dni dzielić się swoim zaangażowaniem w projekt i przekonać jury, że to właśnie jego Mountopia powinna zwyciężyć. Następnie głos oddany zostanie sympatykom marki, którzy za pośrednictwem specjalnej platformy internetowej będą mogli wskazać, który projekt zasługuje na realizację. Ostateczną decyzję podejmie jury składające się z profesjonalnych przewodników górskich i znanych sportowców.

Werdykt zapadnie 15 lutego, a wybrana Mountopia zostanie zaplanowana przez DYNAFIT i zrealizowana pomiędzy marcem a lipcem 2017 roku.

Jaka jest Twoja Mountopia? Zgłoszenia (w języku angielskim) ruszają od 26 września na stronie dynafit.com, na której dostępny będzie również regulamin konkursu.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0