W środę startuje ISPO ACADEMY! Przedstawimy prelegentów

W dniach od 12 do 13 października w Beskidzkim Raju (Zawoja-Przysłop) odbędzie się piąta edycja ISPO ACADEMY. Podczas dwudniowych seminariów dla branży outdoorowej i sportowej wystąpi szereg specjalistów. Przedstawiamy sylwetki prelegentów. Aktualny program ISPO ACADEMY znajduje się TUTAJ.

ispoa-acad

Paweł Wojciechowski / B&O Navigator, Polska

Paweł Wojciechowski

Paweł Wojciechowski

Trener praktyk, konsultant. Certyfikowany Trener i Coach TROP. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy). Specjalizuje się w obszarach: przywództwa i zarządzania, motywacji, negocjacji, wywierania wpływu, technik sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, komunikacji asertywności, kompetencji społecznych. Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, Studia Podyplomowe na Politechnice Warszawskiej oraz Szkołę Trenerów TROP rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne –certyfikat trenerski na poziomie IV według Europejskich Ram Kwalifikacji (ERK). Ukończył Akademię Coachingu TROP w partnerstwie z Polskim Towarzystwem Psychologicznym. Posiada certyfikat I stopnia Akademii Coachingu TROP. Ukończył cykl mentoringowo-superwizyjny TROP. Aktualnie student w Laboratorium Psychoedukacji. Jest członkiem Towarzystwa Literackiego im. Adama Mickiewicza. Entuzjasta żeglarstwa morskiego i uczestnik rejsów, m.in. rejsu poza kręgiem polarnym. Swoje doświadczenia biznesowe i handlowe zdobywał w projektach realizowanych dla firm: Becker Acroma Polska, Brinks, Ball Packaging Europe, ED&F MAN, Fasing, Gallaher Polska,Grupa Redan, Gruppa Ogilvy66 (WPP Group), Hilti, KappAhl, Neinver Polska, Noble Concierge, Smyk, Ratiopharm, Teleca, Thomson Reuters, time:matters i wielu innych.

Maximilian Nortz / BlackYAK, Niemcy

Maximilian Nortz

Maximilian Nortz

 

Maximilian jest dyrektorem zarządzającym na Europę marki BLACKYAK. Absolwent European Media & Events Academy, swoje doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi jako dyrektor działu events&sponsoring w Messe Muenchen, czy dyrektor działu eventów w niemieckiej sieci sklepów sportowych SportScheck. W wolnych chwilach gra w piłkę nożną oraz jeździ na snowboardzie.

Emilia Łosiewicz / Projekt 77, Polska 

Emilia Łosiewicz

Emilia Łosiewicz

Specjalistka w zakresie działań związanych z Social Media i marketingiem on-line. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu kompleksowej strategii promocji marki w internecie. Autorka teorii Social Media Swarm Marketing, zakładająca crossowanie działań jako podstawę obecności marki w internecie. Ekspert w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych na różnych kanałach Social Media. Priorytetem jej działań jest redukcja kosztów, odpowiednie targetowanie kampanii i łączenie działań z SEO. Na co dzień sprawuje piecze nad zespołem SM w Agencji PROJEKT 77, który prowadzi profile znanych marek m.in. na: Facebook, Instagram, LinkedIn, Google+, czy Pinterest i prowadzi szkolenia z budowania kultury on-line w firmie, jak również szkolenia praktyczne dla pracowników.

Łukasz Belowski / Projekt 77, Polska

Łukasz Belowski

Łukasz Belowski

Specjalista z zakresu planowania i wdrażania strategii marketingowych i PR-owych. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z globalnymi markami m.in. UPC, Johnnie Walker, Reebok czy adidas. Obecnie zarządza zespołem public relations w Agencji PROJEKT 77. Poza godzinami pracy zapalony fan sportów outdoorowych ze szczególnym naciskiem na długodystansowe biegi górskie.

Wojciech Kłapcia/ PajakSport, Polska

Wojciech Kłapcia

Wojciech Kłapcia

 

Ekspert do spraw technologii w branży outdoor. Związany z branżą od kilkunastu lat. Prowadzi komercyjne szkolenia związane z takimi tematami jak technologie produkcji laminatów, produkcja odzieży puchowej, konstrukcyjne rozwiązania stosowane w plecakach…. Wykłady i szkolenia otwarte prowadził na Uniwersytecie w Libercu (Republika Czeska), dla stowarzyszenia Polish Outdoor Group, czasopisma 4outdoor oraz dla organizacji turystycznych i harcerskich. Jego artykuły publikowane są na łamach portalu i magazynu 4outdoor Biznes, Magazynu Górskiego oraz w branżowych materiałach wewnętrznych. W młodości harcerz działający w outdoorowym środowisku, biegacz (maratony górskie, w tym bieg dookoła doliny Wisły 77km). Na początku lat 90. część swojego ekwipunku tworzył samodzielnie. Współpracował z Cieszyńskim Zamkiem, był kuratorem wystawy Extreme Design Galery. Projektowane przez niego produkty są nominowane wyróżniane i nagradzane za design oraz rozwiązania technologiczne. Współpracuje w zakresie projektowania oraz rozwoju technologicznego produktu z markami: Crux, Lightwave, Ortovox, Touratech, Lestra, Carl Denig, Yeti GmbH, Pajak… Zajmuje się także doradztwem technologicznym.

Bartosz Lassak / Primaloft, Polska 

Bartosz Lassak

Bartosz Lassak

Bartosz związany jest z firmą Primaloft od 2011 roku, początkowo jako agent sprzedaży, a od 2014 jako Manager Sales & Marketing na Europę Wschodnią i Rosję. Ukończył studia na kierunku Marketing i Zarządzanie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zanim rozpoczął współpracę z Primaloft, był oficjalnym przedstawicielem GORE® na Europę Wschodnią. Prywatnie jest dużym entuzjastą sportów outdoorowych, w szczególności biegów na długie dystanse oraz kolarstwa.

Christoph Rapp/ International Retail Manager, ISPO Team, Niemcy

Christoph Rapp

Christoph Rapp

 

Christoph pracował jako niezależny konsultant w branży fitness. Współpracował z Amway Europe w zakresie rozwoju Online Consumer Community i jako Account Director Audi w WWP Spain nadzorując kontrakt sponsorki Audi i Realu Madryt oraz kontrakt z FC Barcelona, co obejmowało promocję marki w Chinach. Od lipca 2015 roku dołączył do zespołu ISPO Team jako International Retail Manager.

Jerzy Osika / Pro Media, Polska

Jerzy Osika

Jerzy Osika

 

Ekspert ds. sprzedaży i marketingu. Miłośnik targów i marketingu wystawienniczego. Targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Jest wykładowcą na międzynarodowych targach i konferencjach poza Polską (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Bombaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów, zagranicznych misji handlowych, branżowych konferencji, forów i kongresów). Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów konsumenckich i rynków zagranicznych. W ramach rządowego Branżowego Programu Promocji szkoli m.in. eksporterów z branży mody i mebli. Jest członkiem jury konkursów w Polsce (m.in. Retail Marketing Awards, Diament Meblarstwa, PRCH Retail Awards) i za granicą (m.in. Global Innovation Awards w Chicago). Jest przedstawicielem Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny mediów branżowych (4 czasopism i 1 portalu) informujących regularnie o targach. Doradza przedsiębiorcom w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i trendów.

Jennifer Duong / HuginBiz, Szwecja

Jennifer Duong

Jennifer Duong

 

Jennifer łączy wykształcenie inżyniera z zamiłowaniem do handlu międzynarodowego i relacji międzynarodowych. Dociekliwa z natury, poznawała tajniki różnych branż jak IT/telekomunikacja czy przemysł papierniczy. Podczas ostatniego roku na Swedish Export Academy zrealizowała projekt wejścia na rynek chiński szwedzkiej firmy z branży medycznej. Obecnie pracuje w firmie doradczej HuginBiz, gdzie zajmuje się projektami związanymi z rynkiem chińskim. W czasie wolnym, po tym jak przestała aktywnie grać w unihokeja, relaksuje się na siłowni i biegając.

Marc Kock / Ultrapower, Niemcy

Marc Kock

Marc Kock

Marc jest specjalistą z zakresu marketingu budowania marki oraz zarządzania treścią na platformie Amazon. Od 2001 roku związany z handlem w sieci, a od 2009 roku głównie za pośrednictwem Amazon na terenie Europy. Kładzie nacisk na kontakt z klientem oraz ciągłość relacji. Jest dumny z faktu wieloletniej współpracy z tymi samymi firmami, jednocześnie pozostając otwartym na nowe marki. Marc dorastał w otoczeniu rodzinnego biznesu, gdzie od najmłodszych lat mógł uczyć się zasad efektywnej współpracy z producentami i markami.

Monika Kiedrowicz / ProExpo, Polska

Monika Kiedrowicz

Monika Kiedrowicz

 

Cenrtum Promocji Eksportu PROEXPO od 16 lat zajmuje się pozyskiwaniem dla firm dotacji o charakterze proeksportowym, jak również funduszy na inwestycje czy badania i rozwój zarówno z programów ogólnokrajowych, jak i funduszy regionalnych. Firma zajmuje się również kompleksową obsługą i rozliczeniem przyznanych dotacji.

Oferta PROEXPO obejmuje także usługi doradcze dla firm, min.: bazy danych, tworzenie strategii rozwoju działalności międzynarodowej i inne.

Uczestnicy dyskusji panelowej 

Anna Pipińska / Heartbeat, Polska

Anna Pipińska

Anna Pipińska

Założycielka firmy Heartbeat- polskiej marki kierującej swoją ofertę do osób, które uprawiając sport, cenią sobie wygodę równolegle z ciekawym designem.

Prywatnie – osoba lubiąca wszelakie aktywności fizyczne z naciskiem na wspinanie, yogę i bieganie.

Anna Wróblewska / PROJEKT 77, Polska

Anna Wróblewska

Anna Wróblewska

 

Właściciel agencji public relations i social media, członek Polish Outdoor Group. Specjalizuje się w promocji marek sportowo-outdoorowych w mediach tradycyjnych i elektronicznych. Świadczy usługi z zakresu szkoleń i konsultingu. Tworzy długofalowe strategie komunikacji. Od ponad 15 lat związana z branżą mediową, współpracowała m.in z takimi brandami jak: Polartec, Alpinus, Campus, The North Face, Salewa, Regatta, Dare 2b.

Małgorzata Górska / Tuttu, Polska

Małgorzata Górska

Małgorzata Górska

 

12 lat w branży Outdoor. Od 5 lat łączy funkcję kierownika sklepu turystycznego Tuttu w Katowicach, oraz działu zaopatrzenia sieci sklepów Tuttu.

Katarzyna Marczyńska / Sport Guru, Polska

Katarzyna Marczyńska

Katarzyna Marczyńska

 

Współpracę z magazynem Bieganie oraz Fundacją Maraton Warszawski podjęła w roku 2007, co stało się impulsem do rozpoczęcia biegowej przygody, która trwa do dzisiaj. Sukcesy na tym polu to ukończenie kilkunastu maratonów oraz sześciokrotny udział w zawodach triathlonowych ultra. To właśnie triathlon i bieganie w terenie kręci ją teraz najbardziej. W 2012 roku stworzyła z Arturem i Bartkiem, sklep dla biegaczy i triathlonistów o nazwie Sport Guru. Zaangażowanie w działalność sklepu to wynik połączenia pracy z ogromną pasją Katarzyny.

Monika Młodecka, Oberalp Polska, Polska

Monika Młodecka

Monika Młodecka

 

PR & Marketing Specialist w OberAlp Polska, gdzie czuwa nad szeroko pojętą promocją takich marek jak Salewa, Wild Coutry, Dynafit i Speedo. Stały współpracownik magazynu GÓRY, wcześniej związana z agencją kreatywną Krokdalej.pl. Wspinacz z 10-letnim stażem, jest członkiem zarządu Łódzkiego Klubu Wysokogórskiego oraz licencjonowanym routesetterem PZA. Uwielbia wspinać się, trenować i zarażać innych pasją do sportu.

Wojciech Kłapcia / PajakSport, Polska

 

Ekspert do spraw technologii w branży outdoor. Związany z branżą od kilkunastu lat. Prowadzi komercyjne szkolenia związane z takimi tematami jak technologie produkcji laminatów, produkcja odzieży puchowej, konstrukcyjne rozwiązania stosowane w plecakach…. Wykłady i szkolenia otwarte prowadził na Uniwersytecie w Libercu (Republika Czeska), dla stowarzyszenia Polish Outdoor Group, czasopisma 4outdoor oraz dla organizacji turystycznych i harcerskich. Jego artykuły publikowane są na łamach portalu i magazynu 4outdoor Biznes, Magazynu Górskiego oraz w branżowych materiałach wewnętrznych. W młodości harcerz działający w outdoorowym środowisku, biegacz (maratony górskie, w tym bieg dookoła doliny Wisły 77km). Na początku lat 90. część swojego ekwipunku tworzył samodzielnie. Współpracował z Cieszyńskim Zamkiem, był kuratorem wystawy Extreme Design Galery. Projektowane przez niego produkty są nominowane wyróżniane i nagradzane za design oraz rozwiązania technologiczne. Współpracuje w zakresie projektowania oraz rozwoju technologicznego produktu z markami: Crux, Lightwave, Ortovox, Touratech, Lestra, Carl Denig,Yeti, Pajak… Zajmuje się także doradztwem technologicznym.

Jacek Grzędzielski / Oberalp Polska, Polska

Jacek Grzędzielski

Jacek Grzędzielski

 

Jacek Grzędzielski – absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Dyrektor Generalny Oberalp Polska Sp. z o.o. Od 9 lat prowadzi polski oddział Grupy Oberalp, posiadającej marki własne: SALEWA, DYNAFIT, WILD COUNTRY, POMOCA oraz liczne marki jako dystrybutor, m.in. Speedo oraz Silva. Z branżą sportową związany od kilkunastu lat, poprzednio Dyrektor Zarządzający UMBRO w Marketing Investment Group. Prywatnie pasjonat sportów górskich oraz kolarstwa.

Włodzimierz Borek/ AlpinSklep, Polska

Włodzimierz Borek

Włodzimierz Borek

 

Włodzimierz swoją przygodę z branżą sportową rozpoczął w 1992 roku w firmie Ski Team jako przedstawiciel handlowy. Wiosną 1994 założył własną firmę Bomar Sport. W 1998 roku wraz ze wspólnikiem otworzyli największy wówczas (340m2) sklep firmowy Alpinusa w Polsce, w Warszawie przy ul. Batorego 39, który po roku zaczął prowadzić samodzielnie. Po upadku Alpinusa przez dwa lata sklep funkcjonował pod szyldem Hi Mountain, żeby potem zmienić ostatecznie nazwę na Alpin-Sklep, pod którą działa do dzisiaj. Prywatnie żonaty od 30 lat, ma dwie córki. Starsza córka właśnie zaczyna pracę w AlpinSklepie jako webmaster.

Grzegorz Rojek/ Polar Sport, Polska

Grzegorz Rojek

Grzegorz Rojek

 

Grzegorz jest dyrektorem zarządzającym w firmie Polar Sport. Z firmą związany od 1996r., zaczynał jako kierownik nowo otwieranego sklepu firmowego Alpinus. Polar Sport to obecnie czołowy sprzedawca w branży outdoor w Polsce . Firma zatrudnia 40 osób i prowadzi cztery specjalistyczne sklepy górskie w Krakowie, Warszawie oraz pierwszy w Polsce salon firmowy Salewa-Dynafit w Zakopanem, a także jeden z największych polskich sklepów internetowych. Grzegorz prywatnie – to entuzjasta aktywnego spędzania wolnego czasu: zimą uprawia narciarstwo zjazdowe i skitouring, latem górskie wędrówki i kolarstwo.

Moderatorzy dyskusji 

Maciej Przywecki/ Polish Outdoor Group, Polska

Maciej Przywecki

Maciej Przywecki

Dyrektor ds. strategii i rozwoju VMG Group. Ma na swoim koncie ogólnopolskie i międzynarodowe projekty marketingowe, zarówno dla marek prywatnych jak i podmiotów publicznych. W marketingu outdoorowym pracuje od 16 lat. Realizował szereg projektów i kampanii dla wiodących marek z tego rynku. Jest prezesem VMG Outdoor Sports Marketing oraz członkiem i współtwórcą stowarzyszenia Polish Outdoor Group.

Piotr Turkot/ Polish Outdoor Group, Polska 

Piotr Turkot

Piotr Turkot

Piotr Turkot, od ponad 15 lat związany z branżą outdoor. Wydawca pierwszego polskiego magazynu i portalu branży outdoor – 4outdoor.pl Współtwórca najpopularniejszego w Polsce portalu wspinaczkowego – wspinanie.pl Od 13 lat organizuje Krakowski Festiwal Górski, najważniejszą w środowisku górskim imprezę kulturalno-sportową. Pomysłodawca i Prezes Stowarzyszenia Polish Outdoor Group. Wolny czas wykorzystuje na wspinanie i inne aktywności outdoorowe.

Event dla dziennikarzy 

Tomasz Urbaniec, przewodnik beskidzki

Tomasz Urbaniec

Tomasz Urbaniec

Rodowity zawojanin, absolwent Wydziału Filologiczno-Historycznego Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Pracuje jako specjalista ds. Edukacji w Babiogórskim Parku Narodowym, przewodnik beskidzki, członek PTTK i Polskiego Towarzystwa Historycznego oraz stowarzyszenia Bractwo Zbójników Spod Babiej Góry. Autor artykułów poświęconych dziedzictwu kulturowemu regionu Babiej Góry, publikowanych na łamach pisma Pod Diablakiem oraz w Rocznikach Babiogórskich. Współredaktor wielu publikacji Babiogórskiego Parku Narodowego, stron internetowych oraz multimedialnego przewodnika po BgPN pod nazwą Odkrywając Babią Górę. Prywatnie: wspólnie z żoną Agnieszką wychowuje córkę Emilkę. Zainteresowania w wolnych chwilach – fotografika, majsterkowanie.

 ***

Program oraz wszystkie niezbędne informacje o ISPO ACADEMY znajdują się na stronie www.ispoacademy.pl.

***

ISPO ACADEMY odbywa się pod patronatem 4outdoor Biznes

4outdoor_czarne

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0