HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: wrzesień na zielono

Pierwszy jesienny miesiąc roku zaowocował dobrymi wynikami sprzedaży dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku.

Po rekordowym sierpniu, ciepły wrzesień może nie prezentuje się już tak imponująco, nadal jednak świadczy o dobrej kondycji branży outdoorowej – wyniki sprzedaży były wyższe o 10 proc., biorąc pod uwagę analogiczny miesiąc w 2015 roku.

cbmlknknlicghdfa

Natomiast spółka INTERSPORT Polska we wrześniu odnotowała łączne przychody netto w wysokości około 14 358 tys. zł , czyli o 4,2 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku (było: 14 987 tys. zł). Dzięki poprawie marży% o około 1 p.p, we wrześniu br. wypracowano w sklepach LFL marżę wartościową na porównywalnym poziomie r/r. Narastająco w okresie od stycznia do września 2016 roku Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 158 080 tys. zł, czyli o 3,9 proc. niższe w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 164 526 tys. zł).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Kraków)
  • Salewa (Warszawa)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • sieć The North Face (6 sklepów)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0