35-lecie marki Regatta czyli jak otworzyć drzwi dla każdego

Regatta to najbardziej rozpoznawalna brytyjska marka odzieżowa w dziedzinie sportu, turystyki i outdooru. W ofercie znajdą coś dla siebie nie tylko wytrawni turyści, ale także styliści czy modelki, jak DJ Vogue, która w ostatnim czasie została twarzą Regatty. Wszystko zaczęło się 35 lat temu…

W tamtych czasach specjalistyczna odzież była zarezerwowana jedynie dla nieustraszonych odkrywców. A my po prostu chcieliśmy otworzyć drzwi, wyjść na zewnątrz i dobrze się bawić. I żeby razem z nami mogli to robić inni. Zaprojektowaliśmy więc produkty, na które było stać zwykłych ludzi, aby cieszyli się aktywnością na świeżym powietrzu, nie martwiąc o to, ile to kosztuje – wspominają właściciele, rodzina Black, w której rękach firma pozostaje od początku, czyli 1981 roku.

Ta zasada jest głównym motywatorem ich działalności. Nadal pracują nad sposobami, które pomagają innym przestąpić próg domu bez względu na warunki panujące na zewnątrz. Amatorzy długich trekkingów i miłośnicy spacerów lub włóczenia się bez celu, rowerzyści i właściciele psów, wyprowadzający swoich pupilów, biwakujący pod namiotem i piknikujący nad rzeką, codziennie dojeżdżający do pracy, czekający na przystankach i ogrodnicy, spędzający wiele godzin wśród grządek, turyści, backpackersi i plażowicze, tatusiowie odprowadzający swoje pociechy do przedszkola oraz mamy borykające się z milionem zadań zaplanowanych na dany dzień, a przede wszystkim dzieci, grające w piłkę lub uwielbiające się taplać w kałużach – tym wszystkim osobom Regatta pomogła rozpocząć własną przygodę. Każdy znajdzie w kolekcji marki odzież dopasowaną do ulubionych aktywności, nawet tych najbardziej zwyczajnych i codziennych.

Vogue Williams (DJ Vogue), modelka, piosenkarka i prezenterka telewizyjna, z okazji 35-lecia marki przekonuje innych, że wśród produktów Regatta można dobrać różne części odzieży tak, że będzie się dobrze wyglądać na każdą okazję. „Odzież Regatty to nie tylko ochrona przed wiatrem, deszczem i zimnem, ale także precyzyjnie dobrana kolorystyka i świetne projekty” – przekonuje Vogue.

35lat_regatta

35 lat temu w ideę marki dla każdego uwierzyło 12 osób. Obecnie użytkowników Regatty są miliony! Tradycje rodzinne, własna pasja, innowacyjność, nowoczesne materiały i wzornictwo sprawiły, że produkty firmy błyskawicznie zyskały szeroką rzeszę wiernych klientów. Obecnie są dostępne w ponad 70 krajach świata. Siedziba główna firmy znajduje się w Anglii, w Trafford Park (Manchester). Do grupy Regatta należą także marki Regatta Professional, Craghoppers, Dare 2b i Hawkshead. W 2016 roku firma po raz kolejny otrzymała prestiżową Queen’s Awards for Enterprise (Królewską Nagrodę Przedsiębiorczości), przyznawaną corocznie od 1965 roku firmom i organizacjom handlowym za wybitne osiągnięcia w dziedzinie innowacji i rozwoju handlu międzynarodowego. W kolejnych latach Regatta nie ma zamiaru zwalniać tempa i planuje ekspansję na nowe rynki, by każdy miał dostęp do niedrogiej, ale bardzo dobrej jakości odzieży dla aktywnych.

Informacja prasowa marki Regatta

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Bartek 12 miesięcy

    I na 35 – lecie wprowadzili swój towar do Tesco 🙂