HomeRynek outdoor

INTERSPORT Polska – listopad na minusie

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. informuje, że w listopadzie 2016 roku Spółka odnotowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 12 460 tys. zł , czyli o 10,7 proc. niższe w stosunku do analogicznego okresu 2015 roku (było: 13 952 tys. zł). Jednocześnie, w związku z dużo niższym poziomem wyprzedaży starej-letniej kolekcji, Spółka poprawiła r/r marżę procentową ze sprzedaży o 2,6 p.p..
intersport-logo

Narastająco w okresie od stycznia do listopada 2016 roku Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 184 189 tys. zł, czyli o 4,0 proc. niższe w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 191 919 tys. zł).

Źródło: INTERSPORT Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 2