HomeRynek outdoor

Prezentacja kolekcji Salewa i Dynafit – Jesień-Zima 2017/18

W środę 11 stycznia w Krakowie odbyła się oficjalna prezentacja kolekcji marek SALEWA i DYNAFIT na sezon Jesień-Zima 2017/18. Pokaz był okazją do spotkania nie tylko z klientami marki, ale też najważniejszymi górskimi organizacjami ratowniczymi w kraju – wśród gości znaleźli się bowiem przedstawiciele TOPR i GOPR. Swoją prelekcją prezentację uświetniła również Kinga Baranowska.

Prezentacja kolekcji Salewa i Dynafit – Jesień-Zima 2017/18 (fot. Piotr Turkot / 4outdoor.pl)

Już po raz trzeci Centrum Sztuki Współczesnej Solvay przy ul. Zakopiańskiej w Krakowie przyjął w swoich zabytkowych murach przedstawicieli największych sklepów outdoorowych w Polsce. Frekwencja dopisała i najnowszą kolekcję marki obejrzało ponad 60 osób plus goście specjalni: wybitna polska himalaistka Kinga Baranowska, jedyny Polak na mecie wyścigu Red Bull X-Alps Paweł Faron oraz przedstawiciele najważniejszych firm i organizacji górskich: Polskich Kolei Linowych, Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz Tatrzańskiego i Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego.

Prelekcja Kingi Baranowskiej (fot. Piotr Turkot / 4outdoor.pl)

Na widowni nie zabrakło również redaktorów magazynu GÓRY oraz portali wspinanie.pl i biznesowego 4outdoor.pl. Prezentację rozpoczął krótki film nagrany specjalnie dla SALEWA przez Śleboda.tv – kreatywnej grupy z Podhala, która swoimi niepowtarzalnymi, utrzymanymi w podhalańskim klimacie realizacjami podbija nie tylko kanał YouTube, ale i serca wszystkich miłośników gwary tamtego regionu. Pokaz oficjalnie otworzył natomiast dyrektor Oberalp Polska, Jacek Grzędzielski. Cofając się do 2008 roku, wspomniał on swoje początki jako dystrybutora marki SALEWA:

Gdy dziewięć lat temu zaczynałem swoją przygodę z SALEWA natrafiałem głównie na mury – całe szczęście tylko pozornie – nie do przebicia. Buty marki – bo o odzieży długo nie było mowy – postrzegane były jako przekombinowane i zbyt drogie i w oczach wielu miały nie przyjąć się na naszym rynku. Teraz jest to nie tylko najlepiej sprzedający się segment w ofercie marki, ale też bijący rekordy w skali polskiego rynku outdoorowego. To wszystko nie miałoby jednak miejsca, gdyby nie Wy – nasi klienci, za co z tego miejsca pragnę Wam gorąco podziękować!”

Prezentacja kolekcji Salewa i Dynafit – Jacek Grzędzielski (fot. Piotr Turkot / 4outdoor.pl)

Sukces marki w Polsce to bez wątpienia również zasługa jej partnerów – co podkreślił Jacek Grzędzielski:

Słowa wdzięczności należą się także organizacjom, które kiedyś zdecydowały się nam zaufać. Jak Państwo wiecie, już trzecią kadencję z rzędu pozostajemy sponsorem TOPR, współpracujemy również z Tatrzańskim Parkiem Narodowym i Polskimi Kolejami Linowymi, a ostatnio udało nam się sfinalizować rozmowy z Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Nasz team sportowy oddziałuje głównie na młode pokolenie, za to TOPR i GOPR przemawiają dosłownie do każdego. Wszyscy wiedzą, czym są te organizacje, co robią ich ratownicy i ile im zawdzięczamy. Rozpiera nas duma, że jesteście z nami!

Prezentacja kolekcji Salewa i Dynafit – Grzegorz Hajny (fot. Piotr Turkot / 4outdoor.pl)

Następnie pałeczkę przejęli Grzegorz Hajny (Sales & Marketing Manager) i Monika Młodecka (Marketing & PR Specialist), którzy przedstawili najważniejsze produkty i technologie na następny sezon zimowy (w tym innowacyjną TirolWool Celliant) oraz przybliżyli koncepcje marketingowe marki. Prezentację każdej linii zamykał pokaz mody. Intensywne kilka godzin zamknęła prelekcja Kingi Baranowskiej, która w jak zawsze wciągający sposób opowiedziała o swoim życiu i relacjach międzyludzkich w górach wysokich oraz lunch przygotowany przez niezawodną ekipę kawiarni Karma, według gości serwującej bezapelacyjnie najlepsze tarty i kawę w Krakowie.

Prezentacja kolekcji Salewa i Dynafit – Monika Młodecka (fot. Piotr Turkot / 4outdoor.pl)

Godziny wieczorne przypadły ekspertowi w dziedzinie skitourów i biegów górskich, czyli marce DYNAFIT, która po raz pierwszy zaznaczyła swoją obecność podczas cosezonowego wydarzenia firmy Obaralp Polska. Z ramienia marki, głos zabrał jej główny manager Piotr Gąsiorowski:

Śnieżna pantera nie przez przypadek została symbolem DYNAFIT. Ten zagrożony gatunek nie tylko utożsamia piękno i energię dzikiej, nieskalanej górskiej natury. Jest to również zwierzę, które w 99% przypadków nie daje się złapać żywe i podobnie często nie daruje życia osobom, które chcą tego dokonać. Nie będziemy kłamać, że to nas nie inspiruje na co dzień. Może właśnie dlatego mimo ubiegłorocznej słabej zimy udało nam się zaliczyć wzrost sprzedaży, a patrząc na to co za oknem wydaje się, że najlepsze wciąż przed nami.

Prezentacja kolekcji Salewa i Dynafit – Jesień-Zima 2017/18 (fot. Piotr Turkot / 4outdoor.pl)

DYNAFIT niewątpliwie utrzymuje się w ofensywie, a świadczyć o tym mogą m.in. całkiem nowa kolekcja nart, koncept Speedfit, kaski z podwójnym certyfikatem czy ekskluzywna linia Carbonio. Podobnie jak w przypadku SALEWA, swoją premierę w skali międzynarodowej kolekcja DYNAFIT będzie miała podczas targów ISPO MUNICH 2017.

Po sukcesie pierwszej prezentacji w 2015 roku Oberalp Polska zdecydowała się na stałe wpisać to wydarzenie do swojego kalendarza. Aktualnie prezentacje odbywają się co pół roku wraz ze zmianami sezonów, a liczba zapraszanych gości wciąż rośnie…

Informacja prasowa Oberalp

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0