Targi ISPO MUNICH 2017 już wkrótce!

Wraz z rozpoczęciem targów ISPO MUNICH możemy liczyć na cztery dni z tysiącami najnowszych produktów, tysiącami wystawców, kilkudziesięcioma tysiącami odwiedzających z całego świata, najlepszymi sportowcami, podsumowaniami minionego roku, szkoleniami prowadzonymi przez specjalistów i najgorętszymi tematami dla branży outdoorowej i sportowej – wszystko to czeka na nas w dniach od 5 do 8 lutego w Monachium.

W tym roku, podobnie jak rok temu, monachijskie targi będą się odbywały od niedzieli do środy. Każdego roku targi przygotowują coś nowego – tym razem w hali B6 zostanie zaprezentowana nowa koncepcja organizacji przestrzeni ISPO POLYGON polegająca na poligonalnym podziale hali. Różnej wielkości półotwarte boksy wystawowe o zunifikowanej estetyce i konstrukcji umieszczono wzdłuż hali, zaś główny ciąg komunikacyjny przebiega przez środek szeregu boksów. Odwiedzający mają łatwy dostęp do stoisk, a wszyscy wystawcy uzyskują równy potencjał ekspozycyjny.

Co ciekawe, w tym roku jednym z głównych motywów przewodnich targów będzie temat kobiet – zarówno w biznesie, jak i jako klientek branży outdoorowej i sportowej. Wszystkie wydarzenia związane z tym tematem można znaleźć w programie targów ISPO.

Pod względem organizacyjnym duża część targów pozostaje jednak w tradycyjnej formule; przyjrzyjmy się zatem, co nas czeka na tegorocznym ISPO MUNICH.

Układ hal – od outdooru do zdrowia

W następstwie zeszłorocznej zmiany układu hal, w tym roku ofertę outdoorową będzie można znaleźć w halach A1, A2 i A3. Pamiętajmy, że aby dostać się na hale wystawowe, monachijskim metrem dojeżdżamy do przedostatniej stacji, czyli Messestadt West.

Podobnie jak w minionym roku oferta ACTION została ulokowana w halach A6, B5, B6, zaś Health&Fitness w hali B4. W hali B5 odbędą się także sesje wykładowe na temat „wereable technologies” i najnowszych trendów w ergonomii – a to w ramach ISPO BRANDNEW. Lounge dla członków European Outdoor Group w tym roku zlokalizowana jest przy wejściu West. Skandynawowie zapraszają do stoiska Scandinavian Outdoor Group w hali A2. Pomiędzy halą A2 a halą B2, w części zewnętrznej Atrium, zostaną zaprezentowane nowości w dziedzinie namiotów. Tent City będzie można odwiedzać przez cały okres trwania targów.

EOG zaprasza na wykłady

Jak co roku European Outdoor Group oferuje bogaty program wykładów dotyczących rynku outdoorowego. Wykłady są ogólnodostępne i odbywają się w sali konferencyjnej B32 (nad halą B3). Rozpoczną się 5 lutego prezentacją Pauline Shepherd na temat kondycji rynku w oparciu o dane raportu EOG o kondycji rynku (05.02.17, 16:00–17:30). Szczegółowy program znajduje się na stronie stowarzyszenia.

Seminaria w ramach ISPO ACADEMY

Targi ISPO to także szansa uczestniczenia w bogatym programie seminaryjnym zorganizowanym w ramach ISPO ACADEMY. Wykłady skupione będą wokół tematów zrównoważonego rozwoju, strategii sprzedażowych, związków mody i odzieży sportowej. Szczegółowy program znajduje się na stronie academy.ispo.com. Co ważne, wykłady są ogólnodostępne i nie wymagają wcześniejszej rejestracji – jednak prelekcje odbywają się tylko w językach angielskim lub niemieckim. Większość z nich tłumaczona jest symultanicznie na drugi z wymienionych języków. Platforma ISPO ACADEMY ulokowana jest przy wejściu EAST.

Najlepsze z najlepszych, czyli ISPO AWARD

Podczas targów ISPO absolutną koniecznością jest zapoznanie się z nowościami prezentowanymi przez młode, wchodzące dopiero na rynek firmy, czyli produkty nagrodzone w konkursie ISPO BRANDNEW. Wszystkich zwycięzców oraz finalistów można spotkać w wiosce ISPO BRANDNEW Village w hali B5 podczas trwania całych targów. Wyróżnione produkty można obejrzeć jeszcze przed targami na stronie brandnew.ispo.com. W hali B6 w dniu 6 lutego w godzinach od 16:00–17:00 odbędzie się także ceremonia wręczenia ISPO BRANDNEW AWARD.

ISPO Munich 2016 (fot. ISPO)

Coroczną tradycją targów jest przyznanie nagrody dla najlepszych produktów. Grono profesjonalistów wręcza jako znak jakości statuetkę ISPO AWARD. Produkty wybierane są w poszczególnych segmentach: outdoor, action, ski, performance, health&fitness. Oddzielną kategorię stanowią produkty azjatyckie. Od 2013 roku przyznawana jest również nagroda za najbardziej kreatywne i efektowne działania marketingowe – ISPO AWARD COMMUNICATION.

Ceremonie wręczenia nagród z poszczególnych segmentów odbędą się w różnych terminach. Nas interesuje najbardziej ogłoszenie zwycięzców z kategorii outdoor, które będzie miało miejsce drugiego dnia targów, 06.02.2017 w godz. 13.00–14.00 na scenie w hali A3.40 w ramach Snow&Safety Summit.

Polscy wystawcy w monachijskich halach

Na tegorocznych targach zobaczymy najnowsze produkty wystawców z Polski. Nie zabraknie stałych bywalców, pojawią się także nowe firmy. Branżę outdoorową (choć niekoniecznie poprzez identyfikację z przypisanymi jej halami) prezentować będą m.in. marki: 4Fun, 4F, BodyDry, Majesty Skis, Milo i Pajak. Polskich marek outdoorowych należy szukać przede wszystkim w hali A3. W sumie na ISPO MUNICH wystawi się 40 firm z Polski.

Polish Outdoor Group Lounge 

Na swoje stoisko w hali A3.228 zaprasza także stowarzyszenie Polish Outdoor Group, czyli organizacja non-profit zrzeszająca polskie firmy i media działające w branży outdoorowej i na rzecz jej rozwoju. Już tradycyjnie Polish Outdoor Group Lounge będzie miejscem do spotkania polskiej branży, zatrzymania się na kawę czy też odbycia biznesowej rozmowy. Na stoisku codziennie będzie można poznać najnowsze projekty, w które zaangażowana jest organizacja, wymienić się doświadczeniami, a także odpocząć w doborowym towarzystwie. Przestrzeń otwarta jest dla wszystkich gości!

Odrobina relaksu podczas intensywnego dnia targowego

Tradycyjnie międzynarodowi goście mogą odpocząć czy umówić się na spotkanie w International Retailers Lounge. Lounge zlokalizowana jest w pomieszczeniu konferencyjnym B11 (na 1 piętrze, schodami w wejściu WEST).

Bilety na targi

Bilety na targi ISPO MUNICH 2017 można kupić w promocyjnej cenie w przedsprzedaży internetowej na stronie targów munich.ispo.com/tickets.

Ceny biletów na targi:

Płatność za bilety zamówione poprzez stronę możliwa jest wyłącznie kartą kredytową. Odwiedzający jadący na targi po raz pierwszy muszą najpierw dokonać rejestracji, w wyniku której otrzymają login i hasło niezbędne do zamówienia biletów wstępu. Login i hasło przyznawane jest na firmę. Po zamówieniu biletów i weryfikacji karty kredytowej bilety w formie plików PDF zostaną przysłane na adres e-mail podany w trakcie rejestracji. Są to właściwe bilety wstępu, które należy wydrukować i zabrać ze sobą na targi.

Karta ISPO CARD upoważnia do szeregu korzyści, zarówno na targach, jak i w samym Monachium. Karta jest biletem wstępu na całe targi ISPO MUNICH, jak również ISPO BEIJING, ISPO SHANGHAI, uprawnia do bezpłatnych przejazdów komunikacją miejską w Monachium w trakcie trwania targów, bezpłatnego przejazdu shuttle busem na trasie lotnisko–tereny targowe–lotnisko, bezpłatnej szatni na targach, możliwości korzystania z ISPO CARD Lounge z bezpłatnymi napojami i przekąskami, zniżki w wybranych restauracjach w centrum miasta.

Kartę zamówioną online będzie można odebrać na targach w ISPO CARD Counter w wejściu WEST oraz EAST.

Wszystko informacje na temat targów zostały zamieszczone na stronie munich.ispo.com.

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0