ISPO BEIJING 2017 – wrota do wielkiego rynku

Region Azji i Pacyfiku to potężny i niezgłębiony rynek. Aby go poznać, zrozumieć i zacząć na nim działać warto wykorzystać wszystkie szanse jakie daje najważniejsza tamtejsza impreza sportowo-outdoorowa – ISPO BEIJING 2017. To platforma oferująca miejsce do spotkań głównych branżowych graczy, dostarczająca wielu okazji do zdobycia know-how, zapoznania się z nowościami i innowacjami. Wszystko to wsparte targowym doświadczeniem targów ISPO. Multisegmentowe targi sportowo-outdoorowe ISPO BEIJING 2017 odbędą się od 15 do 18 lutego.

W Pekinie zobaczymy pełną ofertę nowych produktów z takich segmentów jak outdoor, sporty akcji, narciarstwo. Nowe trendy zaprezentują również producenci mody sportowej oraz funkcjonalnych tkanin i materiałów. Targi odbędą się w centrum targowym China National Convention Center na powierzchni ponad 40 000 metrów kwadratowych.

ISPO BEIJING 2016 (fot. Messe Muenchen)

Do Pekinu przyjedzie ponad 440 wystawców (wzrost około 7% w stosunku do zeszłego roku). Wśród 592 marek nie zabraknie takich graczy jak GoPro, Gore-Tex, Kailas, Oakley, Rossignol, czy Thule.

Organizatorzy przygotowali również szereg imprez towarzyszących, które będą wspierać merytoryczną stronę targów. I tak w Pekinie odbędzie się kolejna edycja ISPO ACADEMY, specjaliści rynku wspinaczkowego wymienią się doświadczeniami podczas China Rock Climbing Summit, o wielkim potencjale sportowego rynku Państwa Środka poinformuje Sports Industry Forum, obecną sytuację i prognozy dotyczące branży narciarskiej oceni Asia Pacific Snow Conference, natomiast o najnowszych trendach w zakresie mody sportowej opowie China Sports Fashion Trend Forum.

ISPO BEIJING 2016 (fot. Messe Muenchen)

Zgodnie z rządowymi planami rozwoju sportu wartość rynku sportowego powinna wzrosnąć do kwoty 405 mld euro w 2020 roku. Ta liczba odpowiadająca 1% PKB wyraźnie mówi o sile chińskiego rynku. Prognozy zakładają wzrosty pomiędzy 2016 a 2020 o 268 mld euro, co daje roczny współczynnik wzrostu na poziomie 50%! Rynek sportowy w Chinach przeżywa swój wielki rozkwit, tym bardziej interesująco zapowiada się kolejna odsłona ISPO BEIJING.

ISPO BEIJING 2016 (fot. Messe Muenchen)

Nie da się ukryć, że perspektywy rozwoju chińskiego rynku są ogromne. Stale rosnąca konsumpcja oraz zamiłowanie Chińczyków do markowych, sportowych produktów wciąż przyciągają firmy z całego świata. Trzeba pamiętać również o planach chińskich władz związanych ze wspieraniem aktywności fizycznej oraz last but not least o zbliżających się Zimowych Igrzyskach Olimpijskich 2022 w Pekinie. To wszystko powoduje, że warto na poważnie rozpatrzyć swoją ewentualną przygodę biznesową z chińskimi partnerami.

Najbliższa okazja już w lutym, potem będzie kolejna ISPO SHANGHAI 2017 – 6-8 lipca (o poprzedniej edycji pisaliśmy we wrześniowym Magazynie 4outdoor nr 43). W imieniu organizatorów zapraszamy.

PS Relację z ubiegłorocznej edycji ISPO BEIJING 2016, autorstwa Joanny Biernackiej-Goworek znajdziecie w Magazynie 4outdoor Biznes nr 41 (maj/2016).

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0