Marka Outhorn kontynuuje komunikację „Define your sport”

Outhorn, najstarsza marka w portfolio spółki OTCF (właściciela m.in. 4F), kontynuuje promocję poprzez hasło DEFINE YOUR SPORT, które ma pokazać, że nie ma jednej najlepszej dyscypliny sportowej, każdy musi sam zdefiniować która jest dla niego optymalna. Ambasadorką marki nadal jest Dorota Gardias, która wzięła udział również w nowej sesji wizerunkowej zrealizowanej w hiszpańskiej Walencji.


Marka Outhorn istniejąca na rynku już od niemal 20 lat jesienią ubiegłego roku zmieniła swoje logo i zaczęła nowe pozycjonowanie właśnie hasłem Define Your Sport. Niezależnie jaką definicje sportu przyjmiemy, Outhorn będzie odpowiednim wyborem. To produkty dla amatorów sportu, dla których aktywne spędzanie wolnego czasu to sposób na dawkę pozytywnej energii i relaks. To produkty wielofunkcyjne, do treningu, ale także do użytku na co dzień.

Nowa kolekcja wiosna-lato 2017 – ambasadorka Outhorn Dorota Gardias (fot. Outhorn)

Marka świadomie unika najwyższych specjalistycznych technologii sportowych, bo w codziennym użytku i tak nie znalazłyby pełnego zastosowania. Dzięki takiej selekcji jest w stanie idealnie zbilansować niezbędną jakość produktu, najnowszy design i korzystną cenę. Outhorn kieruje się do konsumentów, którzy nie uprawiają sportu wyczynowo, ale lubią z rodziną i przyjaciółmi spędzić czas w aktywny sposób.

Outhorn kontynuuje także, rozpoczętą w roku 2016, współpracę z Dorotą Gardias, dziennikarką, która sport ma na stałe wpisany w kalendarz, jako sposób na relaks i efektywnie wykorzystany czas. W sprzedaży pojawiła się już dedykowana linia odzieży OUTHORN SPORT UP LINE by DOROTA GARDIAS, składająca się z linii treningowej, w tym odzieży fitness, oraz casual.

Nowa kolekcja wiosna-lato 2017 – ambasadorka Outhorn Dorota Gardias (fot. Outhorn)

„To już druga kolekcja marki Outhorn, którą mam przyjemność współtworzyć. Jest w niej zarówno kolor, który tak lubię i wygoda, którą bardzo cenię. To właśnie chęć bycia aktywną na co dzień, czerpania z tego przyjemności i osobistej satysfakcji zdecydowały o współpracy marką Outhorn. Zachęca ona do aktywnego spędzania wolnego czasu jako sposobu na dawkę pozytywnej energii i relaks”, mówi ambasadorka marki.

Outhorn – nowa kolekcja wiosna-lato 2017 (fot. Outhorn)

Selekcja produktów odbywała się na podstawie trzech przesłanek. Po pierwsze chęci wyróżnienia funkcjonalnego na tle reszty kolekcji, np. kamizelka i kurtka puchowa z hydrofobowymi, ekologicznymi wykończeniami, bluza dresowa o modnym w tym sezonie krótszym kroju czy szybkoschnące bluzy treningowe. Po drugie utrzymanie w stylu elegancki sport casual, czyli taki, który nadaje się na trening, ale także wyjście na miasto tuż po treningu. I wreszcie po trzecie odzwierciedlenie upodobań i stylu ambasadorki marki Doroty Gardias, o czym konsument jest informowany poprzez dołączane do linii produktów specjalnie zaprojektowane przywieszki. Dzięki wymienionym wyróżnikom linia dookreślana jest słowem UP – coś więcej, coś ponad standard.

Outhorn – nowa kolekcja wiosna-lato 2017 (fot. Outhorn)

Nowa sesja wizerunkowa marki Outhorn odbyła się w Walencji – mieście pełnym słońca, uśmiechu i ludzi. Hiszpania stała się doskonałym miejscem do odzwierciedlenia idei marki – zdjęcia zostały ulokowane w marinie, która jest „kotłem” spotkań, rozmów, spacerów – jednym słowem – aktywnego życia. Autorką zdjęć jest Marta Wojtal.

Outhorn od jesieni 2016 roku ma również nowe logo mające być symbolem ruchu i aktywności, bo sport to według marki dynamika dnia codziennego. Piktogram obrazuje pozytywną energię i wskazuje kierunek rozwoju marki – zawsze do przodu. Koncepcję wyjaśnia również dedykowany film:

Outhorn to marka odzieży sportowej przeznaczonej dla kobiet i mężczyzn w wieku 20-40+, oferująca produkty ekonomiczne, ale także funkcjonalne i w nowoczesnym designie. Marka charakteryzuje się produktami wielofunkcyjnymi przeznaczonymi do amatorskiego uprawiania sportu oraz noszenia na co dzień. Odzież Outhorn można kupić w multibrandowych sklepach sportowych na terenie całej Polski, w szczególności w mniejszych miejscowościach. Marka należy do spółki OTCF, właściciela marki sportowej 4F oraz sklepów multibrandowych 4Faces.

Informacja prasowa OTCF

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0