Zmiany w Jack Wolfskin – komentarz polskiego dystrybutora

W ostatnim czasie pojawiły się informacje odnośnie możliwych zmian struktury właścicielskiej niemieckiego potentata branży outdoorowej, marki Jack Wolfskin.

W komentarzu do medialnych doniesień, właściciel spółki FAM, oficjalnego dystrybutora marki na polski rynek, Marcin Gabryołek, mówi:

Potwierdzam, że toczą się rozmowy pomiędzy amerykańskim funduszem, a zarządem Jack Wolfskin na temat przyszłego zaangażowania Blackstone, jednak w przypadku zmian, nie byłaby to pierwsza tego typu operacja. Firma spod znaku wilczej łapy już kilkukrotnie zmieniała inwestora – to zupełnie normalne przy tej skali działalności i obecnym modelu biznesowym. Najważniejsze z naszego punktu widzenia jest to, że zmiany nie przekładają się w żaden radykalny sposób na codzienne funkcjonowanie firmy i jej działalność operacyjną. Pragnę uspokoić, że razem z niemieckimi partnerami w spokoju pracujemy nad naszą pozycją na rynku i notujemy regularne wzrosty sprzedaży. Kolejne kolekcje są świetnie odbierane przez klientów i naszych partnerów, a realizowana współpraca z Martyną Wojciechowską, jako Ambasadorką, pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość.

Informacja firmy FAM, dystrybutora marki Jack Wolfskin w Polsce

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0