HomeRynek outdoor

4F kontynuuje rozwój w Polsce

Spółka OTCF, właściciel marki 4F, kontynuuje swój rozwój w Polsce. Jeszcze w tym roku otworzy 5 nowych sklepów, a kilkanaście zostanie powiększonych.

Marka 4F jest już obecna w 174 lokalizacjach w całym kraju. Mimo rozpoczęcia ekspansji zagranicznej w roku 2016 i otwarcia sklepów na Łotwie, Słowacji, w Czechach i Rumunii, Polska to nadal główny i najważniejszy rynek spółki OTCF S. A., która jest właścicielem marki.

Sklep 4F (fot. OTCF)

Obecnie prowadzimy intensywne prace nad remodelingami oraz powiększeniami sklepów. Powstanie również kilka nowych sklepów. Na decyzję o powiększeniu dużej ilości lokalizacji 4F ma wpływ rosnący obrót, a także chęć zwiększenia dostępnego asortymentu. Sklepy są przygotowywane w nowej odsłonie graficznej z uwzględnieniem oczekiwań naszych klientów co do większej przestronności. Z kolei otwarcia nowych lokalizacji to efekt rosnącego zainteresowania naszą marką i chęć wyjścia do większej liczby klientów – wyjaśnia Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju OTCF S.A.

Pod koniec kwietnia został otwarty powiększony salon marki w Koszalinie (CH Atrium) i Opolu (CH Karolinka), w maju powierzchnię i aranżację zmieni sklep marki w Krakowie (CH Bonarka). Zostanie także otwarty nowy lokal w Koszalinie (CH Emka). W sumie do końca 2017 roku marka 4F otworzy 5 nowych lokalizacji, a kilkanaście zostanie poddanych powiększeniu i nowej aranżacji.

Oprócz sprzedaży detalicznej, marka 4F jest obecna w 33 krajach poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej, a jej produkty są dostępne w ponad 300 sklepach multibrandowych. W ciągu najbliższych 5 lat spółka OTCF planuje stopniowo zwiększać swoją sprzedaż detaliczną na nowych rynkach, w szczególności w regionie CEE.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0