39 lokalizacji sezonowych marki 4F

Spółka OTCF, właściciel marki 4F, po raz kolejny otwiera stoiska sezonowe na czas letnich wakacji. W tym roku specjalny format sprzedaży będzie prowadzony w aż 39 lokalizacjach – to aż 9 miejsc więcej niż w ubiegłym roku. Sezonowa sprzedaż będzie prowadzona w nadmorskich miejscowościach oraz kurortach wypoczynkowych.

Marka 4F posiada obecnie blisko 180 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, w których prowadzi regularną sprzedaż produktów i akcesoriów sportowych przez cały rok. Dodatkowo w okresie wiosenno-letnim, czyli czasie najczęstszych urlopów i wypoczynku otwiera kilkadziesiąt sezonowych lokalizacji. Marka doskonale zdaje sobie sprawę, że jest to czas wzrostu zapotrzebowania na wygodną, funkcjonalną odzież, w modnym designie – a takie produkty oferuje właśnie 4F.

Stoiska sezonowe otwieramy stopniowo już od marca, mają funkcjonować do września i października. W tym roku łącznie otworzymy 39 punktów sprzedaży między innymi w miejscowościach nadmorskich tj. Władysławo, Kołobrzeg, Niechorze, Ustka, Mielno, Łeba, Jastrzębia Góra czy Jastarnia. Obecni będziemy także w miejscowościach wypoczynkowych w Bieszczadach (Solina i Polańczyk), Mazurach (Ruciane Nida i Szczytno), Beskidzie Śląskim (Wisła), a także na Lubelszczyźnie (Okulinka) i w Wielkopolsce (Witkowo-Skorzęcin). W okresie letnim widzimy zwiększony popyt na odzież i akcesoria jakie oferujemy, więc naturalne jest dla nas wyjście do klienta w miejscu, w którym będzie akurat przebywał, w tym przypadku na wakacjach. Oczywiście jest to także świadomy zabieg wizerunkowy – promocja letniej kolekcji poprzez oferowanie jej w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach. Uważamy, że nasze propozycje ubioru idealnie sprawdzą się podczas wakacji i aktywnego wypoczynku – komentuje Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.

Wśród 39 lokalizacji spółki aż 5 będzie dedykowanych tylko kolekcji 4F Junior, dla dzieci i młodzieży w wieku 3-15 lat. To nowość w ofercie marki na sezon.

Urlopy spędza się w gronie najbliższych, często z dziećmi, dlatego chcemy wyjść z naszymi produktami również do młodszych obiorców. Oprócz oferowania asortymentu 4F Junior w stoiskach sezonowych 4F, linia ta będzie miała swoje 5 oddzielnych lokalizacji – w Niechorzu, Pobierowie, Rowach, Łebie oraz Karwii – dodaje Małgorzata Gabryś.

Spółka OTCF to polska firma z ambitnymi planami rozwoju w zeszłym roku rozpoczęła ekspansję zagraniczną, powiększa również swoje lokalizacje w Polsce.

Informacja prasowa

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0