Prezentacja kolekcji wiosna-lato 2018 marek Oberalp Polska – Salewa, Dynafit, Speedo, Wild Country

Firma Oberalp Polska będąca krajowym dystrybutorem marek Salewa, Dynafit, Wild Country, Pomoca, Silva i Speedo już po raz czwarty zorganizowała pokaz najnowszej kolekcji specjalnie dla swoich klientów. Dwudniowa prezentacja marek na sezon wiosna-lato 2018 ściągnęła w zeszłym tygodniu do Hotelu Grand Nosalowy Dwór w Zakopanem ponad 100 gości.

Podążając za przykładem swojej centrali Oberalp AG, również jej polski oddział zdecydował się zmienić strategię prezentacji nowych kolekcji. Tradycyjne targi outdoorowe Oberalp zastąpił bowiem międzynarodowymi i krajowymi pokazami dla klientów, partnerów i mediów. Do najważniejszych korzyści płynących z takiej decyzji należą przede wszystkim wysoka jakość czasu spędzanego z klientami, możliwość dostosowania formy spotkań do ich indywidualnych potrzeb oraz obszerniejsze przedstawienie kolekcji, nowości i koncepcji współpracy. Widać to było bardzo dobrze podczas ostatniej imprezy, która spotkała się z dużym entuzjazmem klientów firmy. W tym sezonie wartością dodaną polskiego pokazu było również niewątpliwie piękne otoczenie Tatr sprzyjające rozmowom na tematy sportów górskich i innowacji produktowych.

Jacek Grzędzielski otwiera Pokaz Kolekcji SS18 (fot. Marek Kowalski)

Pierwszy dzień poświęcony został pokazowi mody marek Salewa, Dynafit, Wild Country i Speedo, prezentacji Kingi Baranowskiej, z którą marka współpracuje już od kilku lat oraz wspólnej kolacji. Jak mówił Jacek Grzędzielski w oficjalnym powitaniu:

Zarówno na świecie, jak i w Polsce rynek outdoorowy jest już mocno nasycony, a prognozy nie przewidują jego dalszej ekspansji, zakładając za to polaryzację promującą tylko najsilniejszych graczy. Dla nas jest to jasny sygnał, że należy przenieść środek ciężkości z aspektu ilościowego na jakościowy – w kwestii produktów, odbiorców, jak i współpracy z naszymi klientami; jest to jasny sygnał, by sięgać nie dalej, a głębiej i skupiać się na poprawie jakości naszych usług. Pierwszym krokiem ku temu jest właśnie odejście od zatłoczonych, głośnych hal targowych na rzecz odpowiednio przygotowanego czasu z klientem, zaplanowanego tak, by jego owocem było poczucie dużej wartości naszej firmy i sposobu, w jaki staramy się współpracować z klientami.

Prezentacja nowości SALEWA (fot. Marek Kowalski)_2

Drugi dzień rozpoczął poranny trening biegowy z Przemkiem Sobczykiem, nie bez powodu nazywanym często najszybszym człowiekiem w Tatrach. Nowości dla każdej z marek przedstawili Sales and Marketing Managerowie firmy – Grzegorz Hajny (Salewa, Wild Country), Piotr Gąsiorowski (Dynafit, Silva, Pomoca) i Jarosław Daniel (Speedo).

Pokaz mody SALEWA (fot. Marek Kowalski)_2

Za przybliżenie koncepcji marketingowych i komunikacji odpowiedzialna była Monika Młodecka (PR and Marketing Specialist), a o innowacjach w rodzinie Gore opowiedział Jakub Dyrlico. Wśród zaproszonych gości pojawili się przedstawiciele nie tylko 45 najważniejszych sklepów w branży, ale także firm i instytucji partnerskich Oberalp – TOPR, GOPR, TPN, Biura Przewodników Wysokogórskich Salewa czy magazynu GÓRY. Wśród gości specjalnych znaleźli się Magdalena Kozielska – członkini teamu Dynafit w Polsce, Alberto Ferrin – Dyrektor ds. Sprzedaży dla marki Dynafit oraz Andrea Renaletti – Dyrektor ds. Visual Merchandising grupy Oberalp.

Nowości Speedo – w akcji Jarosław Daniel (fot. Marek Kowalski)

Firma Oberalp Polska już teraz zapowiada kontynuację dwudniowych prezentacji w sezonie zimowym – na druga połowę listopada przygotowuje ona pokaz kolekcji Jesień-Zima 2018-19.

Informacja prasowa Oberalp

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0