ISPO SHANGHAI 2017 – podsumowanie

W dniach 6-8 lipca w Szanghaju odbyło się ISPO SHANGHAI 2017 – jedne z najważniejszych, obok ISPO BEIJING, targów sportowo-outdoorowych w Chinach. Jak podaje oficjalna informacja organizatorów ISPO hale budynku International Exhibition Center w Szanghaju odwiedziło około 14 000 osób, które miały możliwość poznać i przetestować produkty prezentowane przez 572 wystawców i 668 marek.

Targi ISPO 2017 w Szanghaju (fot. ISPO)

Wśród firm uczestniczących w ISPO SHANGHAI 2017 nie zabrakło producentów odzieży i sprzętów przeznaczonych do uprawiania sportów górskich, wodnych, biegania, fitnessu, a także marek związanych bardziej z outdoorowym lifestylem i zdrowym trybem życia. Ciekawostką dla producentów odwiedzających targi była strefa nowoczesnych technologii, gdzie swoje produkty prezentowały firmy tworzące maszyny i urządzenia przeznaczone do produkcji dóbr sportowych.

Szanghaj – miasto goszczące najważniejsze obok ISPO BEIJING targi branży sportowej (fot .ISPO)

Organizatorzy ISPO w Szanghaju podsumowali tegoroczną edycję targów w następujących, trzech punktach:

  • wysokie zainteresowanie biegami górskimi oraz nowymi trendami w obszarze fitness,
  • bardzo duże zainteresowanie wśród zwiedzających oraz wystawców,
  • silny oddźwięk online wywołany współpracą z Tmall.

Współpraca z Tmall, największym sklepem B2C w Chinach, pozwoliła dotrzeć do szerokiej rzeszy klientów. Na platformie online można było w czasie rzeczywistym kupować oraz komentować produkty wystawiane na targach. Sukces tego pomysłu przerósł oczekiwania organizatorów – ponad 2 miliony „lajków” i 40 000 komentarzy to wynik imponujący.

Kolejna edycja targów w Szanghaju odbędzie się w dniach 5- 7 lipca 2018 roku.
Więcej informacji o ISPO SHANGHAI na www.shanghai.ispo.com

Michał Gurgul
źródło: Informacja prasowa ISPO

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0