Pierwsze w Polsce studia łączące marketing i sporty ekstremalne

Żywioły sportów ekstremalnych, takie jak góry, powietrze czy woda, to spektakularne areny walki człowieka z własnymi słabościami. Jak pokazywać tą walkę i budować kapitał marki oraz kapitał komunikacyjnych tych zmagań? Studia podyplomowe Marketing sportów ekstremalnych na uczelni Collegium Civitas dedykowane są miłośnikom sportów oraz ekspertom z zakresu marketingu, którzy chcieliby poszerzyć swoje umiejętności, doświadczenie i wiedzę o segment zjawisk ekstremalnych.

W szczególności studia adresowane są do:

  • osób, które chcą pracować jako specjalista komunikacji sportów ekstremalnych;
  • managerów i sportowców pragnących poszerzyć swoje kompetencje;
  • specjalistów pracujących w sektorach sportów zwiększonego ryzyka;
  • innych osób profesjonalnie zajmujących się sportem, komunikacją oraz public relations.

Cel studiów

Zdobywające coraz większą popularność sporty ekstremalne stanowią ogromne wyzwanie dla współczesnych specjalistów z zakresu komunikacji. Niebezpieczne warunki, odległe lokacje, dynamika działania i nierzadko realizowane z dala od fleszy kamer ekstremalne wyczyny to również mission impossible marketingowców.
Celem studiów jest stworzenie unikatowej mieszanki teorii oraz praktyki, dzięki której słuchacze nabędą wiedzę jak realizować najbardziej wymagające sportowe projekty komunikacyjne.

Zdobędziesz wiedzę i kluczowe kompetencje z zakresu:

  • prowadzenia projektu PR dotyczącego sportów ekstremalnych;
  • zarządzania marką sportowca/sportowców uprawiających sporty ekstremalne;
  • tworzenia specjalistycznego contentu do social mediów;
  • budowania relacji na linii biznes – sport (sponsoring);
  • tworzenia i promowania imprez sportowych o charakterze ekstremalnym;
  • warsztatu foto i video w sportach ekstremalnych;
  • planowania kampanii marketingowych sportów ekstremalnych;
  • zarządzania kryzysowego w sportach ekstremalnych.

Atuty kierunku:

  • zajęcia prowadzą specjaliści z wielu dziedzin sportu i komunikacji;
  • zdobędziesz pogłębioną wiedzę z zakresu prowadzenia projektów marketingowych związanych ze sportami ekstremalnymi;
  • zgłębisz wiedzę dotyczącą brandingu i kreacji marki w sportach ekstremalnych;
  • zostaniesz wyposażony w pełny zestaw narzędzi komunikacyjnych.

Program studiów obejmuje 160 godzin dydaktycznych realizowanych przez dwa semestry w trybie niestacjonarnym.

BLOK I – Komunikacja sportów ekstremalnych – wizja 36h

  • Popyt sportów ekstremalnych 4h
  • Sporty ekstremalne (SE) a marketing – wprowadzenie 4h
  • Narracja sportów ekstremalnych 8h
  • Eventy ekstremalne 8h
  • Nowoczesny Marketing sportowy 12h

BLOK II – Media a sporty ekstremalne 24h

  • Ekstremalnie w mediach 12h
  • Wykłady gościnne sportowców 4h
  • Relacje z mediami w kampaniach komunikacyjnych 4h
  • Warsztaty 4h

BLOK III – Ekstremalna komunikacja w praktyce 52h

  • Zarządzanie i komunikacja w warunkach ekstremalnych 8h
  • Promocja i zarządzanie marką osobistą 8h
  • Marketing sportowy od podstaw 8h
  • Nowoczesne technologie 8h
  • PR kryzysowy 8h
  • Kreowanie i planowanie kampanii komunikacyjnych SE 4h
  • Produkcja i dystrybucja kontentu mediowego 8h

BLOK IV – Uchwycenie wizji – narzędzia 48h

  • Warsztaty fotograficzne 16h
  • Sponsoring w sporcie 8h
  • Content marketing 8h
  • Extreme Digital Marketing 16h

Zasady realizacji studiów: 

Studia to seria interaktywnych wykładów, ćwiczeń i warsztatów, które skondensowaną wiedzę teoretyczną łączą z szerokim wachlarzem zadań praktycznych. Dzięki takiemu rozwiązaniu studenci bardzo szybko mogą przełożyć pozyskana wiedzę na codzienny warsztat pracy.

Dodatkowo na zajęcia zostaną zaproszeni sportowcy, którzy opowiedzą o praktycznej stronie działań związanych z komunikacją sportów ekstremalnych. Zaplanowano również warsztaty foto w plenerze podczas jednego z wydarzeń sportowych, mających miejsce w Warszawie w trakcie trwania studiów.

Forma zaliczenia studiów podyplomowych:

Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest:

  • zaliczenie przedmiotów objętych programem studiów. Zaliczenie przedmiotów odbywa się poprzez aktywność na zajęciach lub poprzez przygotowanie wymaganych przez wykładowców mini-projektów.
  • prezentacja wyników pracy rocznej. Praca roczna przygotowywana jest w indywidualnie i stanowić będzie opracowanie wybranego projektu komunikacyjnego.

Absolwent studiów podyplomowych uzyskuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Collegium Civitas.

Więcej informacji o rekrutacji znajduje się TUTAJ.

Źródło: Collegium Civitas

 

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar

    W programie ani słowa o ochronie środowiska, ani o etyce. Zrób lub nie, nagłośnij, zarób, a w zasadzie niech zarobi sponsor, zapomnij. Przyroda i przyzwoitość nie mają żadnego znaczenia. Nie są dziś w cenie …