Globalna kampania The North Face „Walls Are Meant For Climbing”

Marka The North Face ogłosiła globalną kampanię, która wzywa ludzi do przemyślenia sposobu patrzenia na ściany wspinaczkowe. Są to miejsca, w których ludzie spotykają się w celu przetestowania siebie, budowania zaufania i wzmocnienia społeczności wspinaczkowej.

Z okazji rozpoczęcia kampanii i podkreślenia powiązań powstałych dzięki wspinaczce, marka The North Face współpracowała z obiektami sportowymi na całym świecie, aby uczynić dzień 19 sierpnia 2017 r. światowym dniem wspinaczki, w którym było można bezpłatnie korzystać ze ścianek wpinaczkowych w Stanach Zjednoczonych, Europie, Kanadzie, Meksyku i w Chinach.

The North Face jest partnerem pełnym pasji w świecie wspinaczki już od ponad 50 lat. Dla nas ścianki, to miejsca, w których ludzie tworzą środowisko poprzez sport, który wymaga zaufania i partnerstwa. Nasze środowisko wspinaczkowe jest międzynarodowe i uważamy, że społeczność staje się silniejsza, kiedy współpracuje. Naszym celem jest zainspirowanie innych do myślenia szerzej na temat środowiska, w którym wszyscy chcemy działać – powiedział Tom Herbst, wiceprezes działu marketingu w The North Face.

W Europie marka The North Face otworzyła drzwi do najlepszego centrum wspinaczkowego w Londynie – The Castle, z bezpłatnym dostępem przez cały dzień. Londyńczycy mogli wspinać się obok prawdziwej legendy – Alexa Honnolda – jednego z najlepszych wspinaczy na świecie, który niedawno przeszedł w stylu free solo (bez zabezpieczenia) drogę „Freerider” na El Capitan w Yosemite.

Alex wraz ze swoimi kolegami ze światowej czołowki, Hansjörgiem Auerem i Jacopo Larcherem, poprowadził sesję wspinaczkową dla każdego, niezależnie od stopnia umiejętności i wieku.

Po światowym dniu wspinaczki marka nadal będzie zachęcać ludzi do wspinania się w grupach społecznościowych o nazwie „Never Stop”, które będą regularnie organizować bezpłatne sesje w ponad 10 miastach europejskich. Limitowana edycja T-shirtów będzie dostępna na stronie www.thenorthface.com oraz w sklepie flagowym w Wielkiej Brytanii przy ulicy Regent Street 290.

The North Face ma długą historię wspierania środowisk wspinaczkowych poprzez sponsoring sportowców, takich jak: Alex Honnold, James Pearson i Ashima Shiraishi oraz poprzez wsparcie organizacji non-profit, takich jak USA Climbing, Trust for Public Land, Paradox Sports, the Access Fund and the American Alpine Club, które koncentrują się na dostępie, ochronie i edukacji.

Więcej informacji na temat „Walls Are Meant For Climbing,” dostępne na stronie: http://www.thenorthface.com/walls #ClimbWalls

Informacja prasowa marki The North Face

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0