HomeRynek outdoor

INTERSPORT Polska: październik pierwszym w tym roku miesiącem na plusie

W październiku 2017 roku Spółka INTERSPORT Polska pierwszy raz w tym roku odnotowała wzrost sprzedaży o 3,7 proc. w ujęciu LFL, czyli na bazie porównywalnych sklepów. Jest to pozytywny symptom wdrażania I fazy „nowego modelu biznesowego”.

Łączne przychody netto ze sprzedaży w październiku 2017 roku wyniosły 12 778 tys. zł, czyli o 6,4 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku (było: 13.646 tys. zł). Przy czym wg stanu na dzień 31.10.2017 roku powierzchnia handlowa sieci INTERSPORT Polska była mniejsza rok do roku o 13,9 proc..

Narastająco od stycznia do października 2017 roku Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 145 636 tys. zł, czyli o 15,2 proc. niższe, niż w analogicznym okresie 2016 roku (było: 171 729 tys. zł).

Źródło: INTERSPORT Polska

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0