Aura zamiast Yeti – nowa marka na rynku

Yeti, jeden z najbardziej uznanych polskich producentów śpiworów i odzieży puchowej, szykuje zmianę marki, a wraz z nią poważne zmiany w ofercie. AURA to marka, która łączy prawie trzydziestoletnie doświadczenie z nowoczesnymi podejściem do projektowania.

Nowa marka

Rebranding był niejako koniecznością, ponieważ mimo że Yeti powstało w 1989, a po nim dopiero niemieckie Yeti, przepisy Unii Europejskiej pozwalają na zarejestrowanie znaku jedynie członkowi Unii, w efekcie mimo, że jesteśmy starszą marką nie mamy prawa sprzedawać Yeti na terenie Unii Europejskiej. W pierw powstały dwie marki, które miały umożliwić sprzedaż zagranicą: Warmth Unlimted i Yet. AURA powstała by je złączyć.

Tworząc Aurę pracowaliśmy nad poprawą identyfikacji na wszystkich poziomach. Ale zmieniamy nie tylko markę. Naszym celem było stworzenie nowej jakość w oparciu o ogromny zasób doświadczeń, który wiązał się z Yeti. Dlatego z jednej strony sięgnęliśmy po klasyczne już produkty Yeti i wyselecjonowaliśmy wybór nowych tkanin i detali tak, aby wzmacniały one działanie produktów, których funkcjonalność zdobyła już uznanie użytkowników. Z drugiej, zaprojektowaliśmy nowe produkty tak, aby stanowiły one dopełnienie oferty. W pierwszej kolejności to oczywiście produkty puchowe, które trafią do oferty wraz z wdrożeniem nowej marki. Jednak przygotowaliśmy również ofertę nie-puchową, którą zaprezentujemy na sezon wiosenny. Przyszykowaliśmy produkty jednowarstwowe oraz z wypełnieniem syntetycznym.

Identyfikacja

AURA, swoją identyfikacją miała na celu, pokazać nasz związek z górami i protekcję, stąd kształt logo – góra zamknięta w kole. Z drugiej strony zależało nam na oddaniu naszego podejścia do produktu, w którym skupiamy się na funkcjonalności i solidnym rzemiośle. Pierwsze opieramy na prostocie, drugie zaś na doświadczeniu naszego zespołu i produkcji w Polsce. Dlatego naszego logo jest proste i opiera się na mocnych kształtach.

Strona marki: aurapoland.com.

Informacja marki Aura

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0