Początek sezonu zimowego sprzyja branży outdoor – sklepy outdoorowe, biorące udział w naszym barometrze rynku, mogą pochwalić się bardzo dobrymi wynikami sprzedaży.
W listopadzie sprzedaż była wyższa o 16,7 proc. względem analogicznego miesiąca w 2016 roku (było 13,3 proc.). Póki co jest to drugi najlepszy miesiąc pod względem sprzedaży w 2017 roku; najlepsze wyniki osiągnięto dotychczas w lutym. Czekamy na informacje zamykające grudniowy okres sprzedażowy.
Dobrymi wynikami cieszy się także INTERSPORT Polska – w listopadzie 2017 roku sieć odnotowała r/r wzrost sprzedaży o 35 proc. w ujęciu LFL, czyli na bazie porównywalnych sklepów oraz 89 proc. wzrost sprzedaży internetowej realizowanej na nowej platformie eCommerce. Łączne przychody netto ze sprzedaży w listopadzie 2017 roku wyniosły 14 899 tys. zł, czyli o 19,6 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku (było: 12 460 tys. zł). Przy czym wg stanu na dzień 30.11.2017 roku powierzchnia handlowa sieci INTERSPORT Polska była mniejsza rok do roku o 12,4 proc.
W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:
- 8a.pl (Gliwice)
- Alpin Sklep (Warszawa)
- AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
- E-Pamir.pl (Kraków)
- Mammut (Kraków)
- Salewa (Warszawa, Outlet)
- sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
- sieć The North Face (8 sklepów)
- Trawers (2 sklepy, Łódź)
- TrekkerSport (Poznań)
- Woda Góry Las (Poznań)
- Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)
KOMENTARZE