W niedzielę, 28 stycznia, wystartowały najważniejsze dla europejskiej branży targi sportowo-outdoorowe, czyli ISPO Munich. Na przestrzeni 16 hal najnowsze produkty na sezon jesień-zima 2018/19 prezentuje ponad 2700 firm. Wśród nich jest 46 producentów z Polski.
Monachijskie targi mogą przyprawić o zawrót głowy nie tylko pod względem ilość produktów na stoiskach, przepływu informacji, ale także wydarzeń towarzyszących – właściwie non stop odbywają się konferencje prasowe, otwarte spotkania z przedstawicielami świata sportu i sportowego biznesu, wykłady i seminaria prowadzone przez specjalistów, pokazy mody, do tego działania w przestrzeni miejskiej w ramach ISPO Munich Sports Week.
Już na początków targów przedstawiciele stowarzyszenia European Outdoor Group przyznali, że branża ma się dobrze i jest w zdrowej kondycji. Wniosek ten płynie z rozmów z przedstawicielami firm outdoorowych oraz na podstawie badań rynku z 2016 roku.
Na targach wystawia się 46 firm z Polski – najwięcej, bo aż 17 producentów, prezentuje się w halach dedykowanych sportom zimowym. W halach segmentu Outdoor jest obecnych 9 wystawców z Polski, w tym marki 4FUN, Aerosize, Corvet, Lesovik, Magical Shoes, Małachowski, Milo i Pajak. Trzech producentów znajduje się w nowym segmencie Urban, siedmiu w Health & Fitness, trzech w Watersports i po dwie firmy w pozostałych działach: Industry Services, Performance oraz Fabrics & Fibers. W prestiżowej hali Vision Polskę reprezentuje marka Gena.
Także w tym roku działa stoisko stowarzyszenia Polish Outdoor Group (A3.132), którym tym razem zawiaduje Festiwal Górski w Lądku Zdroju. Przypominamy, że jeszcze dziś o godz. 17 planowane jest tam spotkanie integracyjne, czyli mówiąc prościej – impreza. W programie degustacja polskich specjałów, koncert, konkursy oraz próba połączenia się z bazą polskich himalaistów pod K2.
KOMENTARZE