HomeBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: początek roku na plusie

Początek roku dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku okazał się nadal pozytywny, ale wyniki są nieco słabsze niż średnia w 2017 roku.

Mroźny i śnieżny styczeń w górach, z wieloma dniami odwilży w pozostałych częściach kraju, plus zimowe ferie nie przełożyły się na duże wzrosty sprzedaży w sklepach outdoorowych. W styczniu 2018 roku sprzedaż była wyższa o 3,2 proc. względem analogicznego miesiąca w 2017 roku (było 11,9 proc.).

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Kraków)
  • Salewa (Warszawa, Outlet)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • sieć The North Face (8 sklepów)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0