Barometr rynku: stabilizacja

W tym roku zima nie odpuszczała dosyć długo, marzec wciąż był chłodny i z wiosną miał niewiele wspólnego. Nie zaburzyło to jednak dobrej passy dla sklepów biorących udział w naszym barometrze rynku. Sprzedaż była wyższa o 7,8 proc. względem analogicznego miesiąca w 2017 roku (było 14,1 proc.).

Co ciekawe, jest to identyczny wynik jakie sklepy osiągnęły również w lutym 2018 roku.

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z topowych sklepów outdoorowych w Polsce:

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • AlpinSport (5 sklepów, Zakopane)
  • E-Pamir.pl (Kraków)
  • Mammut (Kraków)
  • Salewa (Warszawa, Outlet)
  • sieć Skalnik (3 sklepy, Wrocław)
  • sieć The North Face (8 sklepów)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0