Dział: Barometr rynku outdoor

Nasz barometr rynku to jedyne na polskim rynku outdorowym badanie pokazujące kondycję branży. Od wielu lat analizujemy dane z kilkunastu najważniejszych sklepów outdooorowych w całym kraju.

1 8 9 10 11 100 / 107 ARTYKUŁÓW
Barometr rynku – lipiec znowu pod kreską

Barometr rynku – lipiec znowu pod kreską

Ostatnie miesiące nie są niestety dobre dla outdoorowego handlu. Anomalia pogodowe, od katastrofalnych opadów i wysokich temperatur do suszy, oraz nie
Barometr rynku – kiepski czerwiec

Barometr rynku – kiepski czerwiec

Czerwiec niestety nie przyniósł dobrej sprzedaży outdoorowi. Sklepy biorące udział w naszym barometrze odnotowały średnio ponad 2% spadki przychodów
Barometr rynku – maj początkiem wzrostów?

Barometr rynku – maj początkiem wzrostów?

Deszczowy maj przyniósł lekkie wzrosty sprzedaży w badanych przez nas sklepach outdoorowych. Liczymy, że oznacza to przełamanie złych kwietniowych w
Barometr rynku – kwiecień początkiem spadków w branży?

Barometr rynku – kwiecień początkiem spadków w branży?

Badane przez nas sklepy outdoorowe odnotowały w kwietniu spadki przychodów. Kwiecień, który w Polsce zapamiętamy ze względu na wypadek pod Smoleński
Barometr rynku – marzec 2010 na plusie

Barometr rynku – marzec 2010 na plusie

W marcu przychody outdoorowych sprzedawców utrzymały się, w stosunku do ubiegłego roku, dość mocno nad kreską. Odnotowaliśmy w sklepach średnio 8-pr
Barometr rynku: dobra pogoda dla outdooru trwa

Barometr rynku: dobra pogoda dla outdooru trwa

Luty podtrzymał dobrą zimową tendencję w outdoorowym handlu. Przychody sklepów wzrosły o 16,8%.
Styczeń pogodny w barometrze outdooru

Styczeń pogodny w barometrze outdooru

Przychody branży outdoor są ściśle związane z aurą panująca za oknem. Tę prawdę potwierdziły ostatnie zimowe miesiące.
Grudniowe wzrosty polskiego outdooru

Grudniowe wzrosty polskiego outdooru

Świąteczny grudzień okazał sie dobry dla polskiego outdooru - większość sprzedawców odnotowała wzrosty obrotów w stosunku do grudnia 2008 roku.
Listopad ciepły i trudny

Listopad ciepły i trudny

Listopad był wyjątkowo ciepły i nie przyniósł branży prognozowanych wysokich wzrostów sprzedaży. Choć średnio sprzedawcy osiągają lepsze wyniki niż
Barometr rynku – październik dobry dla outdooru

Barometr rynku – październik dobry dla outdooru

Przełom lata i jesieni przyniósł zmienną koniunkturę sklepom outdoorowym, ale wyniki października pozwalają z optymizmem patrzeć w przyszłość – za
1 8 9 10 11 100 / 107 ARTYKUŁÓW