Category: Barometr rynku outdoor
Nasz barometr rynku to jedyne na polskim rynku outdorowym badanie pokazujące kondycję branży. Od wielu lat analizujemy dane z kilkunastu najważniejszych sklepów outdooorowych w całym kraju.
Barometr rynku: maj – wiosenny optymizm?
W maju nasz barometr zanotował delikatny wzrost dynamiki sprzedaży. A zbiorczy wynik sklepów outdoorowych biorących udział w zestawieniu wyniósł 16,7% [...]
Barometr rynku: kwiecień na plusie
W minionym miesiącu sklepy górskie i outdoorowe osiągnęły sumaryczną dynamikę sprzedaży na poziomie +15,2 %, czyli nieco lepiej niż w marcu.
[...]
Barometr rynku: marcowa korekta
Po zaskakującym, dobrym wyniku w poprzednim miesiącu marcowy barometr pokazuje na zdecydowaną korektę. Sklepy outdoorowe wykazały bowiem sumaryczną dy [...]
Barometr rynku: świetny wynik w lutym!
Wbrew niektórym, bardziej pesymistycznym przewidywaniom, polskie sklepy górskie i outdoorowe odnotowały bardzo dobre wyniki sprzedażowe w lutym 2023 r [...]
Barometr rynku: styczeń na plusie
Nowy rok zaczynamy na plusie. W styczniu sklepy outdoorowe biorące udział w naszym badaniu wypracowały łącznie wzrost sprzedaży na poziomie 9,8 proc. [...]
Barometr rynku: dobry wynik w grudniu
W grudniu 2022 roku sprzedaż sklepów branży outdoor wzrosła o 8,42 proc. W stosunku do grudnia 2021 r. Wynik ten odzwierciedla jeszcze pozytywne nasta [...]
Barometr rynku: listopad dalej nad kreską
Zawirowania świąteczno-noworoczne spowodowały opóźnienie w naszych comiesięcznych raportach. Niemniej wracamy i to z dobrymi wiadomościami. Sprzedaż s [...]
Barometr rynku: październik na sporym plusie!
Wbrew oczekiwaniom, w październiku nasz Barometr odnotował kolejne wzrosty. W porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku sprzedaż sklepów b [...]
Barometr rynku: wrzesień zadziwia dobrym wynikiem
Odczyt naszego Barometru wskazał bardzo dobrą sprzedaż branży outdoor we wrześniu 2022 roku. To kolejny wynik dodatni, jednak po kilku miesiącach spow [...]
Barometr rynku: sierpień na plusie, ale niewielkim
Kolejny miesiąc z wynikiem dodatnim przy obecnej koniunkturze można rozpatrywać w kategorii pozytywów. Jednak po raz kolejny rozbieżności w sprzedaży [...]