Dział: Rynek outdoor

1 191 192 193 194 195 203 1930 / 2022 ARTYKUŁÓW
FAM – biznesowa konsekwencja

FAM – biznesowa konsekwencja

O rozwoju i coraz mocniejszej pozycji na rynku outdoorowym firmy FAM, wyróżnionej tytułem „Gazela Biznesu” i nagrodą Diament Forbesa firmy FAM, rozm [...]
OutDoor 2009: optymizm w Friedrichshafen

OutDoor 2009: optymizm w Friedrichshafen

Trwają przygotowania do największych targów Outdoorowych Europy - OutDoor 2009 w Friedrichshafen. Paradoksalnie, pomimo wyraźnie odczuwalnego już kryz [...]
Jack Wolfskin – 5 lat wzrostu

Jack Wolfskin – 5 lat wzrostu

Jack Wolfskin po raz piąty z rzędu zanotował znaczący wzrost - w 2008 roku sprzedaż produktów tej marki w Europie wzrosła o 30% do 205.5 mln Euro (2 [...]
Wzrost przychodów Mammuta w 2008 roku

Wzrost przychodów Mammuta w 2008 roku

Bardzo dobrym wynikiem finansowym za 2008 rok może poszczycić się Mammut Sports Group - jej przychody liczone we frankach szwajcarskich wzrosły aż o 8 [...]

Kryzys w outdoorze po amerykańsku

Światowy kryzys finansowy nie omija branży outdoor, a jego skutki zaczynają odczuwać sprzedawcy, którzy muszą radzić sobie z pesymistycznymi nastr [...]
Jetboil – przełom w outdoorowym gotowaniu

Jetboil – przełom w outdoorowym gotowaniu

Po system JETBOIL sięga coraz więcej alpinistów i wielbicieli outdooru. Zintegrowany system palnik+menażka pozwala na dużo oszczędniejsze gospodar [...]
Targi Kielce SPORT-ZIMA 2009 – outdoorowe podsumowanie

Targi Kielce SPORT-ZIMA 2009 – outdoorowe podsumowanie

W dniach 19-22 lutego w Kielcach odbyła się kolejna edycja targów branży sportowej i outdoorowej czyli Kielce SPORT-ZIMA. Targi kieleckie to najważn [...]
Test najlżejszych kurtek EXTREM

Test najlżejszych kurtek EXTREM

W kolejnym teście przeprowadzonym przez połączone siły portali wspinanie.pl i 4outdoor.pl sprawdziliśmy najlżejsze kurtki zewnętrzne, wykonane z mat [...]
Na zysk z dużego sklepu turystycznego trzeba poczekać nawet trzy lata

Na zysk z dużego sklepu turystycznego trzeba poczekać nawet trzy lata

W Polsce powstaje coraz więcej sklepów outdoorowych ze specjalistycznym asortymentem. O tym, jak zakładać tego typu sklepy branżowe, o związanych z [...]
Deuter dla kobiet

Deuter dla kobiet

Kilka lat temu uznano w Deuterze, że modele unisex nie sprawdzają się u kobiet na poziomie kolekcji specjalistycznych. Położono duży nacisk na właści [...]
1 191 192 193 194 195 203 1930 / 2022 ARTYKUŁÓW