Dział: Rynek outdoor

1 195 196 197 198 199 200 1970 / 1998 ARTYKUŁÓW
Nowe logo i wizerunek Sympatexa

Nowe logo i wizerunek Sympatexa

Firma Sympatex, producent zaawansowanych technologicznie tkanin i materiałów stosowanych do produkcji odzieży outdoorowej, zdecydował się na odśwież
O najnowszych produktach firmy Tatonka na sezon 2008

O najnowszych produktach firmy Tatonka na sezon 2008

O najnowszej kolekcji i obecności na polskim rynku outdoorowym niemieckiej firmy Tatonka rozmawiamy z Jakubem Rymowiczem - dyrektorem ds. sprzedaży
W zgodzie z naturą – Pure Leaf Collection Lafumy

W zgodzie z naturą – Pure Leaf Collection Lafumy

Kolekcja Lafumy Pure Leaf jest odzwierciedleniem proekologicznego podejścia firmy do rynku i stosowanej technologii. Znajdziemy w niej modele atrakc
Torby i skarpetki firmy Keen – kolekcja wiosna 2008

Torby i skarpetki firmy Keen – kolekcja wiosna 2008

Tej wiosny zobaczymy całkowicie nowe kategorie produktów firmy KEEN - skarpetki i torby. I jak zwykle w przypadku tej marki - nie są to zwykłe skarp
Nowości na rynku obuwniczym firmy KEEN

Nowości na rynku obuwniczym firmy KEEN

W styczniu 2003 roku narodziła się wizja firmy Keen: jak sprostać wyzwaniu - czy sandał może chronić palce stóp? Czy można skrzyżować sandał z pełny
Himalajska kolekcja Alpinusa

Himalajska kolekcja Alpinusa

Marka Alpinus przygotowała unikatową kolekcję na potrzeby przedsięwzięć ALPINUS EXPEDITION TEAM - kolekcję himalajską. W projektowaniu sprzętu brali
Berghaus ma nowego dystrybutora

Berghaus ma nowego dystrybutora

O rynku outdoorowym w Polsce i dystrybucji uznanej marki Berghaus przez firmę Fordex rozmawiamy z Product Managerem firmy, Michałem Bobrowskim.
Nowe marki Pakera – Eider i Grifone

Nowe marki Pakera – Eider i Grifone

Paker to uznana marka wśród polskich dystrybutorów, działająca na rynku outdoorowym już od 1991 roku. O najnowszych planach firmy w rozmowie z 4outd
Ekspansja 4F Sport Performance – wywiad

Ekspansja 4F Sport Performance – wywiad

W ostatnim czasie bardzo mocno zaznaczyła swoją obecność firma 4F Sport Performance. To efekt wielkiej akcji promocyjnej przygotowywanej przez agencję
Promocyjne plany Salewa Polska

Promocyjne plany Salewa Polska

W związku z umiarkowanie optymistycznymi prognozami na zimę 2008/2009, firma podjęła ważną strategiczną decyzję o doinwestowaniu następnego sezonu z
1 195 196 197 198 199 200 1970 / 1998 ARTYKUŁÓW