Category: Rynek outdoor
Barometr rynku – wrzesień w górę!
Wrzesień okazał się bardzo dobry dla outdoorowych sprzedawców. Badane przez nas sklepy odnotowały ponad 12% wzrosty sprzedaży.
[...]
Ratownicy Horskiej Služby z Pienińskiego Parku Narodowego wybierają produkty Directalpine
Po wygranym przez Directalpine letnim przetargu na wyposażenie pienińskiej grupy ratowników w zeszłym tygodniu pierwsza partia ubrań zimowych dotarł [...]
VF Corporation rośnie w outdoorze
VF Corporation, jedna z największych globalnych korporacji zajmujących się branżą odzieżową, opublikowała wyniki za trzeci kwartał 2009 rok. Jej dzi [...]
Polartec na Facebooku
Pod koniec września br. marka Polartec® uruchomiła fan page Polartec Poland w serwisie społecznościowym Facebook. [...]
The Four Elements – nowa marka outdoorowa
Nowa polska marka The Four Elements® (TFE) wchodzi do sieci sklepów detalicznych o profilu turystyczno-sportowym na rynki europejski i azjatycki. [...]
W Luboniu otwarto nowy sklep Cerro Torre
W sobotę, 16 października w Luboniu otwarty został nowy sklep Cerro Torre. [...]
Intersport w gronie laureatów konkursu na najlepszy sklep w branży mody
14 października br. podczas II Kongresu w Łodzi przedstawiciele sieci INTERSPORT odebrali II nagrodę w Konkursie Retail Marketing Awards 2010 na naj [...]
Salewa oficjalnym sponsorem TOPR
13 października 2010 roku w siedzibie Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Zakopanem w obecności Naczelnika TOPR Jana Krzysztofa oraz [...]
Intersport we wrześniu nad kreską
Wrześniowa sprzedaż w sieci salonów Intersport Polska S.A. była o 4% wyższa niż we wrześniu 2009. [...]
Euromark rośnie i rośnie
Euromark Polska S.A., właściciel marek Alpinus, Campus oraz sieci Planet Outdoor, kolejny miesiąc z rzędu odnotował świetne wyniki. Wrześniowa sprze [...]