HomeRynek outdoor

Sportimpex nowym przedstawicielem marki Berghaus w Polsce

Znana od lat na polskim rynku marka Berghaus właśnie trafiła pod skrzydła firmy Sportimpex powiększając nasze outdoorowe portfolio i stając ramię w ramię z markami Leki oraz Kayland, by wspierać Was w osiąganiu górskich celów.

Marka Berghaus pojawiła się na rynku w 1966 roku (fot. Berghaus)

Marka zrodzona z pasji

Założona w 1966 roku przez dwóch entuzjastów górskich aktywności. Gordon Davison oraz Peter Lockey rozczarowani jakością dostępnego wówczas sprzętu turystycznego postanowili zmienić jego oblicze.

Berghaus to nieustanny rozwój, innowacyjne rozwiązania i produkty (fot. Berghaus)

Rozwój, który trwa do dziś

Kolejne lata działalności to nieustanny rozwój, innowacyjne rozwiązania i produkty. Pierwszy plecak ze zintegrowanym stelażem, ochraniacze Yeti, czy początki stosowania membrany Gore-Tex w kurtkach to tylko niektóre z pionierskich rozwiązań marki.

Motto Berghaus – Bycie „na zewnątrz” to najlepsze co może nas spotkać i nic nie powinno nas przed tym powstrzymywać (fot. Berghaus)

Nasza filozofia

Bycie „na zewnątrz” to najlepsze co może nas spotkać i nic nie powinno nas przed tym powstrzymywać. Z takich hasłem na ustach Berghaus dostarcza sprzęt turystyczny zarówno na najwyższe górskie szczyty, jak i produkty do codziennego użytku. Marka wspiera aktywny tryb życia swoich klientów niezależnie od stopnia wyspecjalizowania.

Berghaus stara się umożliwiać nieodpłatną naprawę produktów (fot. Berghaus)

Nowoczesne wartości

Jako odpowiedzialna marka, dba o środowisko poprzez stosowanie ekologicznych materiałów, zmniejszanie emisji dwutlenku węgla czy stosowanie energii pochodzącej z odnawialnych źródeł. Nie bez znaczenia jest również możliwość nieodpłatnej naprawy produktów. Dłuższe życie produktu = mniej zanieczyszczeń.

Więcej o marce i produktach można się dowiedzieć ze strony www.berghaus.com/

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0