Przychody ze sprzedaży Lafuma Group w pierwszej połowie roku finansowego 2011/12 wzrosły o 8% do 132,1 mln euro. Zarządzająca markami Lafuma i Millet grupa kontynuuje dynamiczny rozwój na międzynarodowych rynkach, odnotowując wzrost szósty kwartał z rzędu.
Sprzedaż Lafuma Group według działów (w milionach euro):
Great Outdoor – marka Lafuma
HY1 11/12: 47.0
HY1 10/11: 42.4
Wzrost: +10.9%
Board Sports – marka Oxbow
HY1 11/12: 27.1
HY1 10/11: 30.0
Spadek: -9.7%
Country – marka Le Chameau
HY1 11/12: 9.7
HY1 10/11: 9.6
Wzrost: +1.1%
Mountain – marki Millet i Eider
HY1 11/12: 48.2
HY1 10/11: 40.2
Wzrost: +19.8%
Lafuma Group
HY1 11/12: 132.1
HY1 10/11: 122.3
Wzrost: +8.0%
Dział Great Outdoor potwierdził swoje znaczenie odnotowując wzrost o 10,9% – co przełożyło się na 47,0 mln euro; znaczący sukces przypadł tu działowi mebli kempingowych (+17%), ale również Lafuma odnotowała wzrosty w eksporcie swoich produktów na rynki Północnej Europy i Azji (+20%).
W dziale Board-Sport nastąpił spadek ze sprzedaży o -9.7% do 27,1 mln euro. Sprzedaż poprawiła się w drugiej połowie roku obrotowego (+10%), co potwierdziło mocną pozycję marki Oxbow na rynku.
Dział Country odnotował niewielką poprawę koniunktury w sprzedaży (+1,1%), co przełożyło się na 9,7 mln euro przychodów.
Dział Mountain realizuje swoją ekspansję z silnym wzrostem sprzedaży (+19.8%) na poziomie 48,2 mln euro. Koniec sezonu zimowego był szczególnie pozytywny dla marki Millet (+26%).
W pierwszej połowie roku Grupa odnotowała także wzrost na rynkach międzynarodowych (+15,8%), w tym najlepiej sytuacja wygląda na rynkach azjatyckich (+50%).
Źródło: snewsnet.com
KOMENTARZE