HomeNowości z rynku

Regatta i Dare 2b o przyszłorocznej wiośnie

W branży odzieżowej i outdoorowej trwa sezon preorderów. Jakie będą trendy na wiosnę i lato 2024? Marki Regatta i Dare 2b w przyszłorocznej kolekcji stawiają na produkty o podwyższonych parametrach technicznych oraz odświeżają ofertę kluczowych linii.

Nowe bluzy, softshelle i kurtki przyciągają dynamicznym designem i zestawieniami wyrazistych barw – kurtka Highton Stretch (fot. Regatta)

Regatta rozwija ofertę swoich najpopularniejszych modeli. Poszerzy się liczba wariantów w przypadku bestsellerów, takich jak kurtki Highton Stretch i Birchdale oraz sofshelle Arec. Do popularnych kurtek hybrydowych Andreson dołączy wersja Pro o nowym wyglądzie i parametrach. Nowe bluzy, softshelle i kurtki przyciągają dynamicznym designem i zestawieniami wyrazistych barw.

Pierwsze wrażenia po zapoznaniu się z nową kolekcją będą bardzo pozytywne – kurtka Birchdale (fot. Regatta)

„Pierwsze wrażenia po zapoznaniu się z nową kolekcją będą bardzo pozytywne” – zapewnia Paweł Kulpa, Sales Manager marek Regatta i Dare 2b. „Odświeżyliśmy nasze hitowe produkty, mamy także sporo nowości w ofercie obuwia. Pojawią się nowe modele w bardzo dobrze przyjętej na rynku rodzinie Vendeavour, przeznaczonej na codzienne wycieczki. Zmieni się design flagowej rodziny Samaris. W całej kolekcji obuwia na nowy sezon mamy nowe, bardzo komfortowe wkładki zapewniające lepszą amortyzację i lepszy zwrot energii. Dzięki tym wszystkim zmianom budujemy jasną hierarchię w kategorii obuwia. Co ważne – w przypadku większości modeli udało nam się dodatkowo obniżyć ceny. Mamy zatem nowe modele, udoskonalone wersje bestsellerów, a to wszystko w jeszcze atrakcyjniejszych cenach”.

Kurtka Dare 2b Assuring z membraną 20/30 (fot. Regatta / Dare 2b)

Kolejną nowością marki jest poszerzenie gamy produktów „travel friendly” – tych, które łatwo skompresować i spakować. Po sukcesie kurtek Pack-It i Hillpack, które możemy spakować do dołączonego woreczka lub kieszeni, w roku 2024 podobna funkcjonalność pojawi się także w przypadku nowych modeli spodni, bluz i koszul. „To naprawdę praktyczne rozwiązanie – wszyscy wiemy, jak cenne jest miejsce i porządek w plecaku. Minimalna objętość i łatwość zapakowania produktu będą na wagę złota podczas każdej wycieczki” – dodaje Paweł Kulpa. Kolejną zmianą jest wzmocnienie parametrów technicznych wybranych modeli kurtek. Duża część produktów z kolekcji, w tym także bestsellerowe kurtki Pack It zyskają membrany 10000 w miejsce dotychczasowych 5000.

Kurtka z nowej kolekcji Dare 2b

Dare 2b, druga z marek Grupy Regatta, w przyszłym roku stawia mocno na kategorię Mountain. „Pojawia się cała nowa kolekcja, a w niej produkty z najwyższymi w naszej ofercie membranami 30 / 30” – mówi Paweł Kulpa. „Świetne parametry, bardzo atrakcyjny design, a przy tym mocno konkurencyjne ceny zakupu – to zalety oferty Dare 2b. Stosunek ceny do jakości będzie niewątpliwą zachętą dla końcowych klientów” – dodaje. Nowości Dare 2b pojawią się także m.in. w kategorii Active, adresowanej do miłośników biegania i fitnessu.

Kurtka Regatta Andreson z nowej kolekcji

Regatta Polska jest dystrybutorem marek Regatta, Dare 2b i Regatta Professional na rynku polskim oraz w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Regatta to odzież, obuwie i akcesoria na każde warunki pogodowe, dla całej aktywnej rodziny. Dare 2b jest marką dla miłośników trekkingu, narciarstwa, kolarstwa i fitnessu. Z kolei Regatta Professional to wysokiej jakości odzież robocza z możliwością personalizacji.

Materiały partnera

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0