HomeRynek outdoor

Marka Outhorn odświeżyła i unowocześniła swoje logo

Trwają pracę nad modernizacją wizerunku marki. Pierwszym krokiem jest redesign logo, które – niezależnie od nowej wersji bazowej – otrzymało również wariant targetowany na produkty kobiece. Jednocześnie trwają prace nad całkowitą przebudową strony internetowej.

Outhorn, logo stare
Stare logo Outhorn

Logotyp zmienił czcionkę. W wersji męskiej jest bardziej nowoczesny i przejrzysty. Wersja damska jest natomiast kobieca i subtelna. Nowe wzory znaków już znajdują się na produktach marki. Ponadto powstała pełnowartościowa księga znaku.

Nowe logo męskie Outhorn
Nowe logo męskie Outhorn

Rebranding to pierwszy krok do umocnienia pozycji na rynku wśród funkcjonalnych marek odzieżowych, które wykorzystują najnowocześniejsze technologie w produkcji.

Nowe logo damskie Outhorn
Nowe logo damskie Outhorn

Outhorn to marka outdoorowa będąca w portfolio OTCF Sp. z o. o. od niemalże 20 lat. Jej produkty cieszą się powodzeniem wśród rodzin oraz młodych ludzi, którzy aktywnie spędzają czas.

Materiały prasowe OTCF

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0