HomeRynek outdoorBarometr rynku outdoor

Barometr rynku: wrzesień ze spadkami

Początek jesieni nie przyniósł poprawy w sklepach outdoorowych, biorących udział w naszym barometrze rynku. Wyniki sprzedaży były niższe o 0,8 proc. względem analogicznego okresy w ubiegłym roku.

Wrzesień to początek szkoły i powroty z urlopów, a także pierwsze jesienne chłody, choć już tradycyjnie niskie temperatury pojawiły się dopiero w październiku.

Także przedstawiciele spółki INTERSPORT Polska nie mają powodów do zadowolenia – przychody netto ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2014 roku wyniosły 14 398 tys. zł i były niższe o 8,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 15 695 tys. zł).

Jak podał Główny Urząd Statystyczny, sprzedaż detaliczna we wrześniu wzrosła o 1,6 proc. licząc rok do roku i spadła o 0,9 proc. w porównaniu z sierpniem br.

W naszym barometrze prezentowane są wyniki sprzedaży z 15 topowych sklepów outdoorowych w Polsce: 

  • 8a.pl (Gliwice)
  • Alpin Sklep (Warszawa)
  • E-Pamir.pl (2 sklepy, Kraków, Kielce)
  • Mammut (Sklep Firmowy, Katowice)
  • sieć Skalnik (5 sklepów, Wrocław)
  • Trawers (2 sklepy, Łódź)
  • TrekkerSport (Poznań)
  • Woda Góry Las (Poznań)
  • Weld – Sklep Górski (Dąbrowa Górnicza)

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0