HomeRynek outdoor

Sponsorzy European Outdoor Summit 2016

W dniach od 29 do 30 września w Crowne Plaza Hotel w Barcelonie odbędzie się kolejna edycja szczytu European Outdoor Summit. Do głównych sponsorów wydarzania dołączyła właśnie marka BlackYak.

Koreańska firma stanie tym samym u boku dwóch pozostałych głównych sponsorów szczytu – targów ISPO oraz firmy W.L Gore & Associates. Natomiast Ternua, Institut Barcelona Esports, CamelBak oraz Thule należą do sponsorów wspierających.   

European Outdoor Summit to wydarzenie skupiające ponad 300 osób należących do kadry kierowniczej największych marek i organizacja branży outdoorowej. Seminaria mają na celu zbadanie i analizę głównych problemów i wyzwań, przed którym stoi rynek outdoorowy. Tegorocznym, głównym tematem jest „Branża w ewolucji”. Organizatorem EOS jest stowarzyszenie European Outdoor Group, zaś tegorocznym gospodarzem będzie hiszpańskie stowarzyszenie branży sportowej – Afydad.

ISPO oraz W.L Gore & Associates wspierają EOS od samego początku inicjatywy, czyli od 2013 roku. ISPO MUNICH jest gospodarzem największych europejskich targów dla branży sportowej i outdoorowej, na które przybywa ponad 2600 międzynarodowych wystawców oraz 83 tys. gości ze 109 krajów. W.L. Gore & Associates to lider laminatów stosowanych nie tylko w branży outdoorowej, wraz z doskonale rozpoznawalnymi materiałami GORE-TEX.

ISPO oraz W.L Gore & Associates wspierają EOS od samego początku, doskonale rozumiejąc i doceniając jak wiele korzyści przynosi to wydarzenie dla całej branży outdoorowej. EOS szybko stało się kluczowym punktem w kalendarzu, bez poparcia marek i organizacji, szczyt nie mógłby się odbyć. Dlatego cieszymy się na stałą współpracę z naszymi partnerami i sponsorami, dzięki którym zbudowaliśmy sukces poprzednich szczytów – mówi Mark Held, Sekretarz Generalny European Outdoor Group.

Nowy sponsor szczytu – marka BlackYak – produkuje wysokiej jakości techniczną odzież górską, przeznaczoną dla alpinistów i nie tylko. Na tegorocznych targach ISPO MUNICH marka zdobyła wiele nagród, na europejski rynek ze swoją kolekcją wkroczy jeszcze w tym roku. 

Od kiedy marka BlackYak narodziła się w Himalajach, zajęło trochę czasu zanim stała się liderem w dziedzinie outdoorowej odzieży w Korei Południowej oraz jednym z głównych graczy w Azji – mówi Maximilian Nortz, z firmy BlackYak. –  Obecnie, około cztery dekady później, jesteśmy gotowi by wkroczyć na europejski rynek z naszymi unikalnymi produktami, które zostały stworzone w Europie i dla Europy. Wsparcie European Outdoor Summit pozwala nam podkreślić nasze zaangażowanie oraz rozumienie europejskiego outdooru i jego zasad. Jesteśmy zaszczyceni i szczęśliwi, że możemy dołączyć do tej wyprawy, czekamy na owocną i pełną wyzwań podróż – dodaje. 

Organizatorzy doceniają także wsparcie pozostałych sponsorów – hiszpańskiego producenta odzieży i sprzętu outdoorowego, markę Ternua, szwedzkiego specjalistę w dziedzinie sprzętu do transportu, plecaków i specjalistycznego systemu bagażowego – markę Thule oraz specjalistę od rozwiązań hydracyjnych – markę CamelBak. 

European Outdoor Summit stał się kluczowym wydarzeniem dla europejskiej branży outdoor, dlatego wparcie imprezy jest dla nas ogromną przyjemnością, zwłaszcza że tym razem zbiega się to z organizacją wydarzenia w Barcelonie – komentuje Jokin Umerez, dyrektor marketingu w firmie Ternua.

Ważnym dodatkiem jest również Institut Barcelona Esports, niezależna jednostka Rady Miasta Barcelona, odpowiedzialna za kreowanie i zarządzanie sportową aktywnością w stolicy Katalonii.  

To nie koniec nowości – w tym roku jedno z półformalnych spotkań podczas szczytu odbędzie się w La Fabrica Moritz, gdzie będzie można w komfortowych warunkach przy doskonałym piwie i jedzeniu prowadzić długie, wieczorne rozmowy. La Fabrica Moritz jest największym browarem w południowej części Europy, założonym w 1856 roku przez francuskiego imigranta Louisa Moritza Trautmanna.

Szczegóły dotyczące programu i prelegentów już wkrótce będą ogłoszone na stronie: www.europeanoutdoorsummit.com.

Źródło: EOS

***

Partnerem medialnym European Outdoor Summit jest 4outdoor Biznes, partnerem wspierającym jest stowarzyszenie Polish Outdoor Group


KOMENTARZE

WORDPRESS: 0