HomeRynek outdoor

Wyniki Euromark Polska S.A. za marzec 2009 roku

Zgodnie z nową polityką informacyjną Euromark Polska S.A. – właściciela marek Alpinus, Campus i Planet Outdoor – mamy możliwość zaznajomienia się wynikami tego potentata na polskim rynku outdoorowym. Firma opublikowała bowiem swoje wyniki za marzec 2009 roku. Nie da się ukryć, że prezentują się one bardzo dobrze!

Targi Kielce ZIMA-SPORT 2009, pokaz mody Alpinusa (fot. 4outdoor.pl)Targi Kielce ZIMA-SPORT 2009, pokaz mody Alpinusa (fot. 4outdoor.pl)

I tak skonsolidowane wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej w marcu 2009 roku wyniosły 6.488 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w marcu roku ubiegłego o 25,5%.

Natomiast jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska S.A. w marcu 2009 roku wyniosły 4.573 tysiące złotych i były wyższe od osiągniętych w marcu roku ubiegłego o 21,7%.

źródło: Euromark Polska S.A.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Anonim 15 lat ago

    Alpinus raz a dobrze. Tylko Alpinus nie kupuje zadnych podrob mam polara i plecak 5 lat maja i wygladaja jak plecak i polar po tylu latach a nie jak szmata.