Zgodnie z nową polityką informacyjną Euromark Polska S.A. – właściciela marek Alpinus, Campus i Planet Outdoor – mamy możliwość zaznajomienia się wynikami tego potentata na polskim rynku outdoorowym. Firma opublikowała bowiem swoje wyniki za marzec 2009 roku. Nie da się ukryć, że prezentują się one bardzo dobrze!
I tak skonsolidowane wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej w marcu 2009 roku wyniosły 6.488 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w marcu roku ubiegłego o 25,5%.
Natomiast jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska S.A. w marcu 2009 roku wyniosły 4.573 tysiące złotych i były wyższe od osiągniętych w marcu roku ubiegłego o 21,7%.
źródło: Euromark Polska S.A.
KOMENTARZE
Alpinus raz a dobrze. Tylko Alpinus nie kupuje zadnych podrob mam polara i plecak 5 lat maja i wygladaja jak plecak i polar po tylu latach a nie jak szmata.