HomeRynek outdoor

Euromark przełamuje trend

Ostatnie miesiące nie były dobre dla Euromark Polska S.A., właściciela marek
Alpinus i Campus oraz sieci sklepów Planet Outdoor, ale październik przyniósł odwrócenie trendu zapoczątkowanego jeszcze w czerwcu 2009.

Euromark, logo

Zarząd Euromark Polska S.A. informuje, że skonsolidowane wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej w październiku 2009 roku wyniosły 9.414 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych w październiku roku ubiegłego o 7%. W okresie marzec-październik 2009 roku, skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 70.678 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 5,2%.

Jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska S.A. w październiku 2009 roku wyniosły 8.903 tysiące złotych i były wyższe od osiągniętych w październiku roku ubiegłego o 0,2%. W okresie marzec-październik 2009 roku jednostkowe wyniki sprzedaży wyniosły 49.527 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 0,7%.

Sprzedaż Euromark Polska S.A. rok do roku (październik 2009)Sprzedaż Euromark Polska S.A. rok do roku (październik 2009)

Miejmy nadzieję, że odwrócenie trendu będzie trwałe dla jednej z największych polskich firm outdoorowych i Euromark Polska S.A. od października będzie cieszyć się już tylko ze wzrostów sprzedaży…

Źródło: Euromark Polska S.A.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0