HomeRynek outdoor

W Krakowie powstał nowy sklep górski – Alpamayo

W dniu 13 listopada został w Krakowie otwarty nowy specjalistyczny sklep z odzieżą i sprzętem górskim – Alpamayo. Sklep jest położony w doskonałej lokalizacji w centrum miasta, na ul. Sławkowskiej 18.

Sklep Alpamayo przy ul. Sławkowskiej 18 (fot. Alpamayo)Sklep Alpamayo przy ul. Sławkowskiej 18 (fot. Alpamayo)

Nasz sklep z pewnością wyróżnia ciekawy asortyment – zachęca współwłaściciel Paweł Szaniec. – Mamy pełen przekrój produktów czeskiej firmy Directalpine, a także jako jedyny sklep w Krakowie sprzedajemy freeridowe i freestylowe narty polskiej firmy Majesty. Możemy też sprowadzić produkt każdej marki zaproponowanej przez klienta, także z Czech i Niemiec. Liczymy więc głównie na górskich turystów wykwalifikowanych.

Na sklepowych półkach i wieszakach w Alpamayo znajdziemy sprzęt do wspinaczki m.in. firmy Fixe, buty głównie Asolo i Trezeta, śpiwory firmy Warmpeace, odzież głównie Directalpine, Warmpeace oraz Mamut i wiele innych produktów, wśród których znajdą się także srebrne kolczyki w kształcie karabinków czy czekanów.

Sklep Alpamayo (fot. Alpamayo)Sklep Alpamayo (fot. Alpamayo)

Właściciele nowego sklepu mają interesujące pomysły na promocje. – Raz w miesiącu chcemy organizować slajdowiska, na które będziemy zapraszać ciekawych gości. Tak też było na otwarciu naszego sklepu, kiedy to gościliśmy Michała Króla. Na najbliższe slajdowisko przybędzie Jaś Mela. Ponadto, w planach mamy współpracę z Klubem Podróżnika i wystawienie galerii ze zdjęciami na terenie naszego sklepu.

Oferta sklepu Alpamayo jest dostępna także on-line, pod adresem: www.alpamayo.eu.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 2
  • comment-avatar
    Anonim 9 lat ago

    UWAGA – NIEUCZCIWY SPRZEDAWCA. Generalnie sprzedaż internetowa oraz Pan, który obsługuje jest na poziomie dna.
    W sklepie internetowym wystawiają towary, których nie ma na stanie, na przesyłkę czekałem na tydzień, sprzedawca cały czas mnie zwodził i oszukiwał, że wysłał już przesyłkę i zwalał winę na pocztę. Jak się okazało po tygodniu dostałem informację od poczty, że przesyłka została nadana tydzień od daty złożenia zamówienia.
    Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że towar jest nie zgodny z zamówieniem. Sprzedawca nie widzi problemu dla niego to czarny i pomarańczowy to jedno.
    Jednak dla mnie ma różnicę. Jakbym chciał pomarańczowy to zamówiłbym pomarańczowy a nie czarny.
    Sklep nie chce przysłać kuriera po odbiór reklamacji.
    Kontakt telefoniczny zerowy.
    Na maile nie odpisują.
    NIE POLECAM
    Tomek

  • comment-avatar
    Anonim 9 lat ago

    UWAGA – NIEUCZCIWY SPRZEDAWCA. Generalnie sprzedaż internetowa oraz Pan, który obsługuje jest na poziomie dna.
    W sklepie internetowym wystawiają towary, których nie ma na stanie, na przesyłkę czekałem na tydzień, sprzedawca cały czas mnie zwodził i oszukiwał, że wysłał już przesyłkę i zwalał winę na pocztę. Jak się okazało po tygodniu dostałem informację od poczty, że przesyłka została nadana tydzień od daty złożenia zamówienia.
    Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że towar jest nie zgodny z zamówieniem. Sprzedawca nie widzi problemu dla niego to czarny i pomarańczowy to jedno.
    Jednak dla mnie ma różnicę. Jakbym chciał pomarańczowy to zamówiłbym pomarańczowy a nie czarny.
    Sklep nie chce przysłać kuriera po odbiór reklamacji.
    Kontakt telefoniczny zerowy.
    Na maile nie odpisują.
    NIE POLECAM
    Tomek