HomeRynek outdoor

Firma Snap rozpoczyna dystrybucję w Polsce butów Zamberlan

Firma SNAP rozpoczęła w Polsce dystrybucję butów włoskiej marki Zamberlan.

Zamberlan, logo evolution

Zamberlan to firma z 80-letnią tradycją. W 1929 r. entuzjasta górskich wędrówek – Giuseppe Zamberlan otworzył swój warsztat szewski. Od samego początku głównym jego założeniem było tworzenie lepszych butów, które sprawdzą się w trudnych, górskich warunkach. Między innymi to było powodem, dla którego już w latach przedwojennych wspierał on rewolucyjne pomysły Vitale Bramaniego – późniejszego założyciela firmy Vibram.

Zamberlan, logo discover

Na początku lat 70. rodzinny interes przejął syn Giuseppe – Emilio. To właśnie dzięki jego pracy Zamberlan z poważanego lokalnie producenta obuwia przekształcił się w poważaną w kraju i zagranicą firmę. Od tego czasu marka Zamberlan pojawiała się w coraz to większej ilości krajów – nie tylko w Europie (na początku głównie w Wielkiej Brytanii), ale i na świecie (głównie w Japonii).

W czasach, kiedy większość firm poszukiwała oszczędności w postaci ograniczania kosztów produkcji i przenoszenia jej za granicę – główna linia produktów Zamberlan nadal produkowana była i jest we Włoszech.

Zamberlan, rodzina

Oczywiście przez ten cały okres, aż po dziś dzień, Zamberlan wykorzystuje wyłącznie najwyższej jakości materiały i rozwiązania. Do osiągnięć firmy zaliczyć można:

• wprowadzenie lekkiej, elastycznej i wytrzymałej podeszwy polipropylenowej – MULTIFLEX i BIFLEX,
• wdrożenie specjalnego sposobu garbowania skóry, który pozwalał na zachowanie naturalnych właściwości oddychających i wodoodpornych tego materiału – logo HYDROBLOC stało się synonimem najwyższej jakości skóry,
• wprowadzenie (w 1986 roku!) na rynek pierwszego modelu buta górskiego dla kobiet,
• wdrożenie, w kooperacji z Vibramem, dwuwarstwowej podeszwy BIMESOL – pozwoliło to osiągnąć niespotykaną dotąd absorbcję siły uderzenia podczas chodzenia.

Od 1990 roku znakiem rozpoznawczym firmy, a także jej głównym celem, stało się hasło: DISCOVER THE DIFFERENCE. Właśnie poczucie tej różnicy – w jakości, wygodzie, trwałości – wyróżnia obuwie Zamberlan na rynku.

Od 1993 roku firma wykorzystuje membranę Gore-Tex w swoich produktach i obecnie jest jednym ze stosunkowo niewielu producentów nadal posiadających akredytację firmy Gore.
Dziś obuwie Zamberlan eksportowane jest do ponad 40 krajów na świecie (rynek eksportowy stanowi 90% sprzedaży firmy).

źródło: SNAP

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0