HomeRynek outdoor

Ciepły listopad, słabe wyniki Euromark

Euromark Polska S.A., jedna z największych polskich firm outdoorowych, właściciel marek Alpinus i Campus, opublikował listopadowe wyniki sprzedaży. Jak można było się spodziewać ciepłym i suchy miesiąc przyniósł spółce wyniki gorsze niż w roku ubiegłym.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej w listopadzie 2009 roku wyniosły 7.226 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych w listopadzie roku ubiegłego o 8,4%. W okresie marzec-listopad 2009 roku, skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 77.904 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 3,7%.

Euromark - sprzedaż rok do roku - listopad 2009 Jednostkowe wyniki sprzedaży „Euromark Polska" S.A. w listopadzie 2009 roku wyniosły 6.856 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych w listopadzie roku ubiegłego o 5,1%. W okresie marzec-listopad 2009 roku jednostkowe wyniki sprzedaży wyniosły 56.383 tysięcy złotych i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 1,3%.

Wygląda na to, że listopad nie był dobrym miesiącem dla outdoorowego handlu. Potwierdzają to np. opublikowane niedawno wyniki sprzedaży Intersport (Ciepły listopad zredukował plan sprzedaży w Intersport). Ale Zarząd Euromark nadal zachowuje optymizm i w oficjalnym komunikacie informuje:

Spółka wchodzi właśnie w okres sezonowego szczytu sprzedaży i Zarząd jest przekonany, że dzięki zwiększeniu się sieci sprzedaży oraz jeśli warunki pogodowe zgodne będą ze średnią oczekiwaną o tej porze roku, to wartość sprzedaży swobodnie przekroczy poziom z zeszłego roku dla pełnego roku obrotowego Spółki, który kończy się 28 lutego 2010 r.

Źródło: Euromark S.A.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0