HomeRynek outdoor

Rewelacyjne świąteczne wyniki Euromark

Świąteczny grudzień przyniósł świetne wyniki sprzedaży Euromark Polska S.A., właścicielowi
marek
Alpinus i Campus oraz sieci sklepów Planet Outdoor.

Mijający rok nie był zbyt dobry dla Euromark Polska S.A., przez wiele miesięcy wyniki sprzedaży były słabsze niż w roku 2008. Wyniki ciepłego listopada (spadek sprzedaży o 5,1%) również nie skłaniały do optymizmu. Ale kończący rok 2009 świąteczny i prawdziwie zimowy grudzień firma może uznać za bardziej niż udany.

Euromark - grudzień 2009, wyniki sprzedaży rok do rokuEuromark – grudzień 2009, wyniki sprzedaży rok do roku

Skonsolidowane wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej w grudniu wyniosły 12.272 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w grudniu roku ubiegłego o 50,5%! W okresie marzec-grudzień 2009 roku, skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 90.176 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 8,3%.  

Jednostkowe wyniki sprzedaży „Euromark Polska” S.A. w grudniu wyniosły 11.358 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w grudniu roku ubiegłego o 60,5%! W okresie marzec-grudzień 2009 roku jednostkowe wyniki sprzedaży wyniosły 67.741 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 5,5%.

Trudno zatem dziwić się zadowoleniu Zarządu z dobrej prognozy:

Spółka wchodzi właśnie w okres sezonowego szczytu sprzedaży i Zarząd jest przekonany, że dzięki zwiększeniu się sieci sprzedaży oraz jeśli warunki pogodowe zgodne będą ze średnią oczekiwaną o tej porze roku, to wartość sprzedaży swobodnie przekroczy poziom z zeszłego roku dla pełnego roku obrotowego Spółki, który kończy się 28 lutego 2010 r.

wyrażonej jeszcze w listopadowym raporcie.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Anonim 14 lat ago

    NaszeSkały tylko czekają na pomoc. NaszeSkały tylko czekają na pomoc od takich wielkich firm… a i takim firmom zrobiło by to na pewno gigantyczną reklamę