HomeRynek outdoor

4F rusza na podbój EMEA

W czasie, kiedy polscy sportowcy będą rywalizować o olimpijskie medale, 4F będzie walczyć o znaczące miejsce na rynku odzieży sportowej i casual w makroregionie EMEA (Europe, the Middle East and Africa).

4F, kolekcja olimpijska logo

 Firma 4F, Oficjalny Partner Polskiej Reprezentacji, podczas uroczystości zorganizowanej przez PKOl i Ambasadę Kanady, zaprezentowała stroje z Kolekcji Olimpijskiej*. Oryginalny design, doskonała jakość wykonania i wysokie parametry techniczne odzieży sportowej 4F mają podbić serca nowych konsumentów – nie tylko w Vancouver!

Premierowy pokaz Kolekcji Olimpijskiej 4F odbył się w PKOl podczas Dnia Kanadyjskiego, 21 stycznia br., organizowanego współnie z ambasadą gospodarza zimowych igrzysk. Przyjęcie roli Oficjalnego Partnera Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Vancouver 2010 to wyróżnienie, potwierdzające przynależność 4F do grona firm produkujących odzież sportową światowej klasy.

4F Sport Performance, kolekcja olimpijska

Kolekcja Olimpijska to krok w stronę segmentu dotychczas zajmowanego przez znane zachodnie marki. 4F ma ambicje stać się poważnym graczem na rynku odzieży sportowej i casual w makroregionie EMEA. Obecnie firma jest jednym z prężnie rozwijających się producentów i importerów w tym sektorze. 4F aktywnie działa na rynkach polskim i zagranicznym, marka jest obecna w Rosji, Turcji, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, Litwie, Finlandii, Ukrainie i Danii.

W ciągu 4 lat udało się nam stworzyć firmę, która bez kompleksów konkuruje jakością i wzornictwem ze światowymi gigantami. Kolekcja Olimpijska dla polskiej kadry potwierdza nasz know how w zakresie projektowania odzieży sportowej wysokiej klasy – powiedział Igor Klaja, prezes 4F.

Marka skierowana jest zarówno do profesjonalistów, jak i osób uprawiających sport rekreacyjnie. Jej główny wyróżnik to oryginalne wzornictwo, bazujące na zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W ofercie 4F znaleźć można specjalistyczną odzież sportową oraz akcesoria sportowe i turystyczne.

Strategia marketingowa firmy zakłada współpracę z prestiżowymi organizacjami – 4F jest sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego oraz Polskiego Komitetu Olimpijskiego. 4F współpracuje również ze sportowymi celebrities. W zeszłym roku, powstały kolekcje letnia i zimowa marki, sygnowane podpisem Adama Małysza. W trakcie rozpoczynających się już za 3 tygodnie Igrzysk w Vancouver odzież marki 4F będą nosić wszyscy polscy olimpijczycy.

Celem działań marketingowych jest pokazanie 4F jako marki dla ludzi aktywnych, czerpiących radość z dążenia do celów, które sami sobie wyznaczają – powiedział Igor Klaja, prezes 4F.

Poza oficjalnym launchem Kolekcji Olimpijskiej w trakcie eventu organizowanego przez PKOl, nowa linia odzieżowa 4F jest promowana poprzez wizerunkowy projekt „Każdy ma swoje Vancouver”. Twarzą akcji jest Adam Małysz. Działania marketingowe zaplanowano na czas trwania igrzysk na głównych portalach społecznościowych oraz w Interencie. Do projektu dedykowano stronę http://mojevancouver.org, jako główną platformę komunikacyjną projektu.

***

*Kolekcja Olimpijska 4F to odzież sportowa, podzielona na linię kobiecą i męską oraz akcesoria, w sumie ponad 40 elementów. W skład propozycji wchodzą kurtki, spodnie, rękawice i czapki, a także bluzy polarowe, dresy, T-shirty, koszule, bielizna, słowem wszystko to, co może przydać się amatorom białego szaleństwa. Dodatkowo Kolekcja Olimpijska 4F wzbogacona została o akcesoria i bagaże, które stanowią stylowe dopełnienie całości.

Wszystkie ubrania z Kolekcji Olimpijskiej 4F projektowane były z uwzględnieniem opinii sportowców, dla których liczy się przede wszystkich komfort użytkowania. Rozmowy z zawodnikami, słuchanie ich podpowiedzi i analizowanie potrzeb pozwoliło na stworzenie kolekcji na miarę najlepszych. Dla osób, które cenią sobie nowoczesne wzornictwo, a jednocześnie mają wysokie wymagania jakościowe, Kolekcja Olimpijska 4F stanowi wyjątkową ofertę.

źródło: 4F

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0