HomeRynek outdoor

Mroźna zima sprzyja Euromarkowi

Euromark Polska S.A., właściciel marek Alpinus i Campus oraz sieci sklepów Planet Outdoor podtrzymuje dobrą passę rozpoczętą w ubiegłym miesiącu, styczniowe wyniki firmy są rewelacyjne.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży netto Grupy Kapitałowej w styczniu 2010 roku wyniosły 14.721 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w styczniu roku ubiegłego o 28,4%. W okresie marzec 2009 – styczeń 2010 roku, skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 103.571 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 9,3%.

Wzrost ten został osiągnięty pomimo, a może właśnie dzięki pozbyciu się przez Euromark działającej w Wielkiej Brytanii spółki zależnej Eurotech Leisue Ltd. Po wyłączeniu strat spółki Eurotech z ubiegłorocznej sprzedaży, styczniowy wzrost wyniósł 41,6%.

Euromark, styczeń 2010, wyniki jednostkowe

Jednostkowe wyniki sprzedaży „Euromark Polska" S.A. w styczniu 2010 roku wyniosły 13.938 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w styczniu roku ubiegłego o 46,2%. W okresie marzec 2009 – styczeń 2010 roku jednostkowe wyniki sprzedaży wyniosły 81.679 tysięcy złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 10,8%.

Grudniowy komentarz Zarządu pokazuje optymistyczne nastroje w Euromark: „Spółka wchodzi właśnie w okres sezonowego szczytu sprzedaży i Zarząd jest przekonany, że dzięki zwiększeniu się sieci sprzedaży oraz jeśli warunki pogodowe zgodne będą ze średnią oczekiwaną o tej porze roku, to wartość sprzedaży swobodnie przekroczy poziom z zeszłego roku dla pełnego roku obrotowego Spółki, który kończy się 28 lutego 2010 roku".

Źródło: Euromark

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0