HomeRynek outdoor

Intersport: majowa sprzedaż poniżej oczekiwań

W maju sieć INTERSPORT Polska S.A. odnotowała  spadek przychodów ze sprzedaży o 8,3%
w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku. Narastająco w okresie od
stycznia do maja br., Spółka osiągnęła wzrost obrotów o 6,1%.

Intersport, 2010 05

W opublikowanym 2 czerwca br. raporcie bieżącym Spółka INTERSPORT Polska S.A. poinformowała o
osiągniętych w maju 2010 roku przychodach ze sprzedaży, które wyniosły 13.687.000,00 zł i były niższe o 8,3% w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku. Spółka odnotowała wówczas przychody w wysokości 14.925.000,00 zł.

Narastająco w okresie od stycznia do maja 2010 roku Spółka osiągnęła obroty na poziomie 103.560.000,00 zł, co stanowi wzrost o 6,1% w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku (97.568.000,00 zł).

W mijającym miesiącu Spółka osiągnęła wzrost obrotów w grupie outdooru (buty i kurtki) natomiast sprzedaż asortymentu całorocznego w salonach INTERSPORT była na porównywalnym poziomie  w stosunku do ubiegłego roku. Deszczowy maj przyczynił się jednak do spadku sprzedaży rowerów, które stanowią w okresie wiosenno-letnim istotną grupę towarową. Znalazło to odzwierciedlenie w niższych przychodach w maju.

Źródło: INTERSPORT

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0