HomeRynek outdoor

Snap Outdoor wdraża internetową platformę B2B

Firma Snap Outdoor, wyłączny dystrybutor na Polskę takich marek outdoorowych, jak: Ocun, Rock Pillars, Bridgedale, Climbing Technology, Zamberlan, Metolius, Grippy udostępniła internetową platformę B2B do obsługi zamówień hurtowych. Za zaprojektowanie i wdrożenie platformy odpowiedzialna jest Agencja Interaktywna Positive Power Sp. z o.o.

Positive Power, platforma internetowa

Platforma powstała w związku z ciągłym rozwojem firmy Snap, rosnącą ilością oferowanych produktów i partnerów przedsiębiorstwa. Jej głównym celem jest usprawnienie sprzedaży poprzez zautomatyzowanie procesu składania zamówień – mówi Katarzyna Czyrnek, Client Service Director w Positive Power sp. z o o., odpowiedzialna za projekt od strony Agencji.

Dzięki integracji wszystkich systemów firmy Snap oraz jej partnerów (hurtowni i sklepów sportowych) kontrahenci firmy mają dostęp do rozbudowanej, aktualizowanej na bieżąco oferty produktowej wraz z informacją o dostępności danego towaru, statusach zamówień oraz historii dotychczasowych transakcji.

To kompletne rozwiązanie, które prowadzi naszych partnerów od momentu złożenia zamówienia, poprzez jego realizację, aż do rozliczenia i dostawy – mówi Elżbieta Czmoch, właścicielka Snap Outdoor. – Ułatwia kontakty handlowe, pomaga też kontrolować rosnącą ilość zamówień i zamawiających.

Platforma jest zintegrowana z programem magazynowo-sprzedażowym. Pozwala to na stały monitoring stanów magazynowych i pełne zautomatyzowanie procesu zamówień i sprzedaży. Inne ważne cechy to m.in.: łatwy do przeglądania i aktualizacji katalog produktów wraz z intuicyjną wyszukiwarką, indywidualny panel kontrahenta i administratora, możliwość zapisywania, podglądu i wydruku zamówień, podgląd i wydruk faktur, śledzenie statusu zamówienia, definiowanie sposobów dostawy i form płatności, zarządzanie kontrahentami. Ważną funkcją jest również system tworzenia grup rabatowych i zindywidualizowane zarządzanie promocjami w ich zakresie, przydatne m.in. podczas tworzenia programów partnerskich czy akcji promocyjnych dla kontrahentów.

Platformę wyposażono w rozbudowany CRM, ułatwiający zarządzanie kontaktami z klientami poprzez m.in.: terminarz spotkań, bazę klientów, szczegółową historię kontaktów, powiadomienia i alerty czy tworzenie notatek.

Szczegółowych informacji udziela:
Rafael Moucka
Prezes Zarządu
mail: rafael.moucka@positive-power.pl

***

Agencja Interaktywna Positive Power Sp. z o. o. zajmuje się kreacją wizerunku online, budowaniem strategii emarketingowych i kampanii internetowych, projektowaniem serwisów oraz tworzeniem dedykowanego oprogramowania e-commerce. W chwili obecnej firma zatrudnia ponad 25 ekspertów w dziedzinie programowania i e-marketingu. Do grona klientów Agencji należą tak znane firmy i instytucje jak Meble Kler S.A, Praca.pl, Kampania Piwowarska, Mennica Polska S.A, Fundacja Greenpeace, Wirtualna Polska S.A, Bolix S.A, Narodowe Centrum Kultury, Pfleiderer Grajewo SA, Milo Sport, Travelplanet SA, Subway Polska, Mercor S.A, Uniwersytet Jagiellonski, ZAK S.A.

Więcej informacji na: www.positive-power.pl

źródło: Positive Power

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0