Już niespełna tydzień pozostał do targów Outdoor Retailer Winter Market, które odbędą się w Salt Lake City w Utah, w dniach od 19 do 23 stycznia 2011 roku. Na targach zjawi się ponad 800 marek i 7 tys. odbiorców detalicznych.
Poczynając od detalistów, którzy podczas eventu All Mountain Demo chcą zapoznać się z najnowszym sprzętem do sportów zimowych, poprzez firmy starające się jak najbardziej podnieść rozpoznawalność swoich marek przez udział w specjalnych, branżowych seminariach, aż do uczestników i odwiedzających, planujących swoją wędrówkę przez stoiska – cały amerykański rynek outdoorowy gotowi się, aby jak najlepiej wykorzystać czas na targach Outdoor Retailer.
Po rocznej przerwie w obecności na Outdoor Retailer, powraca marka G3, producent sprzętu do narciarstwa pozatrasowego, która zagości na All Mountain Demo oraz na expo.
– Doświadczenie bardzo szybko nauczyło nas, że dla marek, które naprawdę chcą robić interes w tej branży, obecność na tych targach jest istotną częścią czynników decydujących o sukcesie – mówi Scott Duer, globalny manager sprzedaży G3. – Dla marki o naszej wielkości, udział w All Mountain Demo i na expo, to doskonała szansa by zainteresować odbiorców detalicznych naszą ofertą produktową – dodaje.
Marki wystawiające się na targach tworzą długą listę głównych producentów rynku outdoorowego. Będą prezentować swoje produkty na All Mountain Demo i podczas Outdoor Retailer Expo. Dołączą do nich nowi, wiodący wystawcy sprzętu zimowego, w tym m.in. takie marki jak wspomniane G3, czy Hagan Alpine Touring Skis, Hestra, Jones Snowboards i Volkl.
Wraz z ponad 30 tys. metrów powierzchni – 10% więcej niż podczas Outdoor Retailer Winter Market 2010 – odbiorcy mogą liczyć na największą wystawę sprzętu zimowego i na różnorodność marek, które reprezentują główne kategorie produktowe branży outdoorowej. Na targowym parkiecie wystąpią także: Adidas Outdoor, Aventura, Carhartt, Clarks, Ecco, Horny Toad, Lole, Nau, New Balance, Olukai, Rockport, Skull Candy, Ugg i Woolrich.
Ponad 3 300 uczestników imprezy pobrało już przygotowaną na telefony komórkowe aplikację Outdoor Retailer Winter Market mobile, i już rozsyła zaproszenia, organizuje spotkania, monitorując ogrom tematów seminaryjnych i nazwiska mówców.
– Nie ma wątpliwości co do tego, że Witer Market nabierają pędu w tym roku – zapewnia Kanji Harountunian, dyrektor show Outdoor Retailer. – Znajomość produktów, zrozumienie trendów rynku i powiązania biznesowe, zdobyte podczas Winter Market Outdoor Retailer przygotują sceną dla dalszej aktywności biznesowej w nadchodzącym roku. Nie możemy się doczekać by spotkać wszystkich w Salt Lake City! – dodaje.
Outdoor Retailer jest wiodącą na rynku outdoorowym firmą kierującą wydarzeniami typu B2B, ułatwiającą kontakt producentom, handlowcom, branżowym mediom oraz osobom zainteresowanym branżą. Od ponad 25 lat przyciąga około 40 tys. uczestników na odbywające się co pół roku imprezy Winter Market i Summer Market.
Źródło: www.outdoorindustry.org
KOMENTARZE
Carhartt. Na targowym parkiecie wystąpią także: Adidas Outdoor, Aventura, Carhartt, Clarks, Ecco, Horny Toad, Lole, Nau, New Balance, Olukai, Rockport, Skull Candy, Ugg i Woolrich – czy Carhartt jest już w Polsce, jeśli tak to gdzie można kupić ?
Carhartt. „Na targowym parkiecie wystąpią także: Adidas Outdoor, Aventura, Carhartt, Clarks, Ecco, Horny Toad, Lole, Nau, New Balance, Olukai, Rockport, Skull Candy, Ugg i Woolrich.” – Czy Carhartt jest już w Polsce ? Jeśli tak to gdzie mozna go kupic?