HomeRynek outdoor

35 rocznica współpracy Marmot i Gore

W.L. Gore & Associates oraz Marmot Mountain, LLC obchodzą właśnie 35 rocznicę współpracy, co czyni Marmot jednym z najstarszych partnerów Gore na rynku outdoorowym.

Jubileusz zostanie uczczony wydarzeniem „Wspinaczka na przestrzeni dekad”, które odbędzie się na stoisku marki Marmot podczas targów Outdoor Retailer Winter Market. W trakcie imprezy będzie można zobaczyć najstarsze kurtki marki wykonane z materiału Gore-Tex, pochodzące z 1976 roku.

Eric Reynolds – współtwórca firmy Marmot – był jednym z pierwszych w Stanach Zjednoczonych, który dostrzegł nową koncepcję produkcji odzieży wyczynowej, czyli markę Gore-Tex. Stało się to podczas jego spotkania z Joe Tanner’em z W.L. Gore & Associates, w Elktron w stanie Maryland w 1976 roku. Po udanym debiucie linii śpiworów wykonanych z tkanin z membraną Gore-Tex, zespół Marmota postanowił w całości zmienić linie swej odzieży, przestawiając się na produkty z membraną Gore-Tex, włączając w to odzież puchową i śpiwory.

Wzrastać i rozwijać się wraz z marką taką jak Marmot, która przez lata oddaje się całkowicie produkcji najwyższej jakości sprzętu, to była i jest wielka przyjemność – mówi Yvonne Erickson, lider działu marketing tkanin w firmie Gore. – Obserwowaliśmy rozwój marki Marmot od etapu małej firmy, jaką była na początku lat 70. aż do teraz, kiedy to osiągnęła status marki dostępnej w 47 krajach na całym świecie – dodaje.

Dziś Marmot oferuje wiele różnych modeli odzieży i akcesoriów wykorzystujących technologie Gore-Tex, od Gore-Tex Paclite, Gore-Tex Pro Shell, Gore-Tex Performance Shell aż po produkty wykonane z materiału Windstopper.

Marmot jest jedną z najdłużej działających firm na globalnym rynku outdoorowym – mówi Jordan Campbell, manager PR w firmie Marmot. – Partnerstwo z Gore było fundamentem naszego rozwoju jako firmy i pozwoliło zaoferować naszym klientom odzież techniczną na najwyższym poziomie. Jesteśmy zaszczyceni partnerstwem z Gore i wyczekujemy dalszej oraz długiej współpracy – zapewnia.

Źródło: www.outdoorindustry.org

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0