HomeRynek outdoor

Z roku na rok wzrasta sprzedaż marki GoLite

W roku 2009 marka GoLite, amerykański producent odzieży i sprzętu outdoorowego, osiągnął świetne wyniki sprzedaży. W 2010 roku marka odnotowała 27% wzrostu w skali roku. GoLite zawdzięcza to ciągłemu udoskonaleniom swojej ofert produktowej, udanemu wprowadzeniu kolekcji odzieży i sprzętu adventure travel oraz chwytliwemu sloganowi marki – „doing more with less”. Znaczące zwiększenie liczby dystrybutorów oraz, pośrednio, wzrost przychodu konsumentów także przyczyniły się do dobrych wyników za rok 2010.

Inwestycje poczynione w ciągu ostatnich kilku lat w rozwój produktów oraz nowe strategie działania teraz naprawdę się zwracają – mówi Demetri Coupounas, prezes GoLite. – Jesteśmy optymistycznie nastawieni wobec roku 2011 i wyczekujemy momentu wprowadzenia na rynek kilku nowych, wybitnych produktów dla podróżników i fanów outdooru, dzięki którym w dalszym ciągu będziemy wyróżniać się wśród konkurencji – zapewnia.


GoLite wprowadza kilka nowych produktów odzieżowych do swojej kolekcji na jesień 2011. Wśród nich znajdzie się między innymi Ashdown Pro Shell Jacket – kurtka na każde warunki pogodowe oraz lekka, wodoszczelna i oddychająca kurtka Currant Mountain Paclite Jacket. Wielkim hitem będzie z pewnością nowa kurtka puchowa Bitterroot 850 Fill Down Jacket, wykonana z bardzo lekkiego Pertex Quantum GL. Bitterroot waży jedynie 370g co czyni ją najlżejszą kurtką z pośród wszystkich puchowych modeli GoLite.

Ponad 2/3 z pośród produktów GoLite zawierają przetworzone lub w inny sposób przyjazne dla środowiska materiały. Nowe modele – Cady Synthetic Insulated Jacket i Cady Synthetic Insulated Vest – wykonane w stylistyce retro, składają się w 100% z materiałów wtórnie przetworzonych. Podobnie zresztą jest w przypadku Granite Creek Trinity Bonded Softshell – kurtki o miejskiej stylistyce ale wykonanej z technicznych materiałów.

Wykorzystując udane wprowadzenie na rynek odzieży kategorii adventure travel, GoLite planuje nowe ubiory z tej linii, które ukażą się w 2011 roku. Będzie to wielofunkcyjna odzież wierzchnia oraz kilka wyrafinowanych i zgrabnych modeli topów dla kobiet i mężczyzn.

O GoLite

GoLite jest globalną marką klasy premium, wytwarzającą lekką, techniczną i ekologiczną odzież oraz sprzęt zaprojektowany specjalnie dla osób uprawiających sporty outdoorowe. GoLite zobowiązał się do działań zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju biznesu, będąc marką która minimalizuje swój wpływ na środowisko i wytwarza swoje produkty w fabrykach, nie tylko o wysokim standardzie technicznym, ale i wysokim poziomie odpowiedzialności społecznej. Produkty GoLite dostępne są w 23 krajach.

Źródło: www.snewsnet.com

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0