W targach ISPO, które odbędą się w Monachium w dniach od 6 do 9 lutego br. będzie uczestniczyć około trzydziestu francuskich przedsiębiorstw zgromadzonych pod szyldem « French Mountain Group ».
Wspólna ekspozycja o powierzchni 700 m², na której znajdą się zarówno nowo powstałe, niewielkie firmy, jak i znane marki pozwoli poznać innowacje i potencjał francuskich firm w tej dziedzinie. Już 8 rok z rzędu wsparcia udziela Izba Handlowo-Przemysłowa Sabaudii w ramach działań podejmowanych na arenie międzynarodowej przez francuskie klastry CIM i Sporaltec (branża wyposażenia górskiego, sportowego i rekreacji).
Nowe produkty i marki, które zyskują coraz większe znaczenie, prezentowane będą na terenie stoisk A3-425/427.
Podczas tej tak ważnej dla branży sportowej imprezy, specjaliści będą mogli między innymi zapoznać się z know-how przedsiębiorstw regionu Rodan-Alpy, który jest wzorcowym regionem w tej dziedzinie. Region Rodan-Alpy to 185 ośrodków sportów zimowych i 40-procentowy udział gości zagranicznych, tereny narciarskie o światowej renomie takie, jak Les 3 Vallées (Trzy Doliny), Paradiski, Espace Killy, Portes du Soleil.
Obecność światowych liderów tego sektora sprawia, że region ten jest idealnym terenem i laboratorium dla sportów zimowych. Wśród prezentowanych innowacji, przedstawiciele branży będą mogli obejrzeć i ocenić między innymi:
– wzorcowe rakiety śniegowe « made in France », których sprzedaż osiągnęła już 2 000 000 par (TSL Outdoor),
– najnowocześniejsze aparaty do poszukiwania ofiar lawin (Arva/Nic Impex),
– narty zaprojektowane jak dzieła sztuki (Skis Lacroix),
– wyjątkowo lekkie wiązania touringowe (Fixations Plum by Felisaz),
– narty do freeride’u firmy Core Upt,
– komfortowe, indywidualnie dopasowywane do stóp wkładki Conform’able,
– automatyczne kijki teleskopowe (Guidetti),
– obuwie do trailrunningu (Hoka One One).
Przy realizacji tego przedsięwzięcia wsparcia klastrom CIM i Sporaltec udzieiliły władze regionu Rodan-Alpy oraz Agencja UBIFRANCE.
Ewa Zielińska
UBIFRANCE
KOMENTARZE