HomeRynek outdoor

Szkolenie POG „Relacje są najważniejsze” podczas targów Sport-Zima w Kielcach

Międzynarodowe Targi Kielce Sport Zima rozpoczynają się już jutro. Kolejny raz wystawa będzie okazją do zdobycia cennej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu. Organizatorzy targów zapraszają do udziału w trzech szkoleniach. Jedno z nich zostało przygotowane przez Polish Outdoor Group. Targi Kielce, które odbędą się w dniach 16-19 lutego, są nie tylko doskonałą platformą dla kontaktów biznesowych, ale także miejscem gdzie można się wiele nauczyć.

W piątek, 18 lutego zapraszamy na szkolenie przygotowane przez Polish Outdoor Group, przy pomocy Targów Kielce, pod tytułem: „Relacje są najważniejsze. Internet jako miejsce spotkania, nawiązania i budowania komunikacji z klientami”. Poprowadzą je przedstawiciele agencji NewRebel PR, którzy będą starali się przekonać słuchaczy, że nastawienie na dialog i dwukierunkową komunikację z klientem poprzez dostępne w internecie narzędzia (stronę www, sklep on-line, Facebooka, mikroblogi, YouTube), po prostu się opłaca. Szkolenie zostanie urozmaicone licznymi przykładami i prezentacjami.

W ramach spotkania zostaną poruszone następujące zagadnienia:

I. Budowanie interaktywności

1. Strona www: centrum dowodzenia i zarządzania relacjami: podstawowe zasady budowania struktury i nawigacji strony, średni czas przebywania na stronie: zwycięstwo czy porażka, optymalizacja czasu przebywania na stronie, zwiększanie atrakcyjności strony: zdjęcia, packshoty, sesje modowe, filmy instruktażowe, telewizja internetowa, wizualizacje 3D, synchronizacja prezentacji multimedialnych na stronie producenta z fanpagem na Facebooku, Youtube i innymi kanałami interaktywnymi.

2. Doradzanie jako droga do lojalności klienta: wirtualny doradca, katalogi multimedialne, porównywarka produktowa, możliwość dodawania komentarzy, polecania danego produktu, konsumencki wykop, mikrosonda na temat własnych produktów.

3. Dodatki – co możemy i chcemy zaproponować klientowi na naszej stronie: konkursy – product site, landing page, gry on-line, ambient marketing, połączenie prezentacji w internecie z social media – agregacja.

II. Social marketing

Facebook – miejsce gdzie marka rozmawia ze swoimi klientami.

1. Media społecznościowe: trendy, pojęcia, liczby. Wykorzystanie Facebooka do stworzenia własnej społeczności.

2. ABC obecności firmy na Facebooku: co założyć – profil, grupę czy stronę? Wybór między stroną oficjalną i społecznościową.

3. Efektywna komunikacja z wykorzystaniem elementów fanpage. Komunikacja nie sprowadza się wyłącznie do publikowanie postów na „ścianie”. Wykorzystanie aktywnej kadry – własnych pracowników.

4. Jak prowadzić skuteczne kampanie na FB (case study).

5. Etykieta w social media: co robić, a czego nie? Podstawowe zasady społecznościowej komunikacji.

6. Kryzys w mediach społecznościowych: jak go rozpoznać i jak nim zarządzać?

7. Tworzenie i przeprowadzanie konkursów: szanse i zagrożenia.

8. Ostatnie zmiany w funkcjonowaniu serwisu i zapowiedzi jego dalszej ewolucji.

III. e-PR: Odpowiednia prezentacja treści skierowanych do klientów i do dziennikarzy na www: internetowy pokój medialny, pozycjonowanie artykułów eksperckich.

Na szkolenie zaproszeni są zarówno przedstawiciele marek, jak i sklepów outdoorowych. Spotkanie odbędzie się w sali E2, w piątek, 18 lutego, w godz. od 13.00 do 15.00. Zainteresowanych prosimy o wcześniejszą rejestrację na adres: az@4outdoor.pl. Szkolenie jest bezpłatne.

Uczestnicy Targów Kielce będą mieli okazję wziąć udział także dwóch innych szkoleniach. W czwartek, 17 lutego odbędzie się spotkanie pod hasłem „Paszport do eksportu”. Organizatorami są SportBiznes.pl oraz Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz z Warszawy. Następnego dnia, 18 lutego będzie można wziąć udział w szkoleniu „Sklep, który zarabia”, podczas którego dr Marek Borowiński – specjalista od Visual Merchandisingu, opowie m.in. o najnowszych trendach w komunikacji marketingowej w branży sportowej.

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0