ISPO BEIJING, dawniej ispo china, nie tylko wkracza w 2012 rok z nową nazwą, lecz także z wydłużonym czasem trwania targów. W rezultacie przejścia w struktury globalnej marki ispo china zostało poddane procesowi przebrandowania i otrzymało nową nazwę – ISPO BEIJING.
Od połowy lutego ISPO promowało się jako centrum komunikacji dla międzynarodowego biznesu sportowego, w celu umożliwienia kontaktów specjalistom z całego świat, a także aby stymulować rozwój wiedzy oraz trendów obowiązujących w sportowym biznesie. Wraz z nową nazwą ISPO BEIJING przeszło także istotną metamorfozę pod względem wizualnym, otrzymując m.in. nowe logo.
Jedną z kluczowych zmian jest także długość trwania targów ISPO BEIJING – od przyszłego roku odbędą się one w trakcie czterech, a nie jak dotychczas, trzech dni. Wydłużenie czasu trwania wystawy jest odpowiedzią na prośby i opinie od branży, które wpłynęły do Messe Munchen. Zarówno wystawcy, jak i odwiedzający stwierdzili, że trzy dni uniemożliwiały im obecność na wszystkich planowanych spotkaniach, w efekcie nie mogli porozmawiać ze wszystkimi ważnymi klientami. Dłuższe targi pozwolą także uczestnikom na wzięcie udziału w popularnych konferencjach, seminariach oraz forum, którą są bardzo ważnym elementem ISPO BEIJING oraz podkreślają wartość informacyjną targów.
Klaus Dittrich, przewodniczący i dyrektor generalny Messe Munchen GmbH, chętnie zgodził się na przedłużenie targów.
Oczywiście cieszymy się mogąc zaspokoić wymagania branży dotyczące zwiększania ilości dni targów ISPO BEIJING, dzięki czemu będzie więcej potrzebnego czasu na negocjacje, spotkania oraz wizyty na konferencjach. To zapotrzebowanie wyraźnie wskazuje na znaczenie ISPO BEIJING jako wiodącej, biznesowej platformy dla branży sportowej rejonu Azji i Pacyfiku – podkreśla.
ISPO BEIJING 2012 odbędzie się w dniach od 22 do 25 lutego 2012 roku w China National Convention Center (CNCC) w Beijing (Pekin).
Tegoroczne targi potwierdziły słuszność przeniesienia terminu imprezy na luty. O wcześniejszą datę prosili zarówno wystawcy, jak i odwiedzający. Trafność tej decyzji podkreślił znaczący wzrost liczby uczestników targów. Także przeniesienie się z China International Exhibition Center (CIEC) do CNCC spotkało się z pozytywnym odzewem. Nowoczesne centrum wystawowe znacznie bardziej odpowiada przewidywanemu wzrostowi frekwencji na ISPO BEIJING oraz spełnia wysokie standardy wyznaczone przez Messe Munchen International.
Źródło: Messe Munchen GmbH
KOMENTARZE