HomeRynek outdoor

Intersport cieszy się z kwietniowych wzrostów

Sieć INTERSPORT Polska S.A. odnotowała w kwietniu wzrost obrotów i poprawiła efektywność sprzedaży w swoich salonach. Jest to dla Spółki dobry początek drugiego kwartału.

Intersport, kwiecień 2011Intersport, kwiecień 2011

 

Przychody ze sprzedaży INTERSPORT Polska S.A. osiągnięte w kwietniu  2011 roku, wyniosły 15.017.000,00 zł i były wyższe o 18,3% w stosunku do analogicznego okresu 2010 roku. W kwietniu, sieć INTERSPORT odwiedziło o 11% więcej klientów, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Dobre wyniki, to według Spółki – „Głównie rezultat atrakcyjnej kolekcji wiosenno-letniej, która cieszyła się dużym zainteresowaniem konsumentów. W salonach INTERSPORT odnotowano w kwietniu największe wzrosty sprzedaży w grupach asortymentu: team sport, buty sportowe oraz rowery. Spółka osiągnęła również na porównywalnych sklepach poprawę efektywności sprzedaży o 5% w stosunku do ubiegłego roku.” Z naszej strony trzeba jednak dodać, że punktem odniesienia jest kwiecień 2010. Miesiąc fatalny dla handlu ze względu na katastrofę w Smoleńsku. Porównując wynik z tego roku do kwietnia 2009 otrzymalibyśmy ok. 7% spadek.

INTERSPORT Polska S.A. od kilku lat umacnia swoją pozycję na polskim rynku artykułów sportowych systematycznie powiększając sieć sprzedaży o nowe lokalizacje. 6 kwietnia br. Spółka otwarła swój 30 salon w Galerii Słonecznej w Radomiu, a jesienią tego roku planuje uruchomienie dwóch nowych sklepów INTERSPORT w Rzeszowie i Szczecinie. 

Spółka wspiera działalność rekreacyjno-sportową współorganizując m.in. największy amatorski bieg pod nazwą CRACOVIA INTERRUN. Tegoroczna, czwarta edycja biegu startuje w niedzielę 29 maja o godz. 12.00 z Rynku Głównego w Krakowie. Pakiety startowe są już do nabycia we wszystkich krakowskich salonach INTERSPORT. Szczegóły na www.interrun.pl. 

Źródło: INTERSPORT

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0