18 maja krakowska firma Metrum podpisała w Piasecznie umowę z firmą JJW, na podstawie której została dystrybutorem marki Motive na terenie całej Polski. Motive to brand sportowych i outdoorowych specjalistycznych skarpet, dobrze znanych nie tylko na rodzimym rynku. Skarpety Motive eksportowane są m.in. do Holandii, Niemiec, Anglii, Irlandii, Izraela, Meksyku, Rosji, Czech, Słowacji, Słowenii i na Węgry.
Były używane na olimpiadzie w Pekinie, są aktualnie testowane przez ekspertów od zamówień sprzętu sportowego sieci Intersport w Niemczech, wzbudziły zainteresowanie nawet w Emiratach Arabskich. Jakość produktów firmy JJW docenił m.in Polski Komitet Olimpijski, zamawiając serię skarpet dla naszych Reprezentantów na Igrzyska Olimpijskie w Vancouver.
Oprócz Motive firma Metrum jest dystrybutorem także trzech innych marek: Spaio, Stoor oraz Defender.
Spaio jest marką należącą do polskiej firmy Tespol, a specjalizuje się w bezszwowej bieliźnie i sportowej odzieży termoaktywnej z Dryarnu. Marka istnieje od jesieni 2010 roku. Wszystkie produkty Spaio produkowane są we Włoszech. W ciągu zaledwie kilku miesięcy Spaio przebojem weszło na rynek outdoorowy i sportowy – po 6 miesiącach od premiery rynkowej produkty marki dostępne są już w ponad 70 sklepach na terenie całej Polski, w tym w znanych branżowych sieciach handlowych, jak Bergson, Cerro Torre, Militaria.pl oraz największych sklepach internetowych (Militaria.pl, Presto).
Stoor natomiast, to polska marka odzieży termoaktywnej należąca do firmy Akta z Jeleniej Góry, obecna na rynku outdoorowym od 2006 roku. Całość produkcji wykonywana jest w polskich szwalniach z materiałów importowanych głównie z Włoch.
Wyroby Stoor wyróżniają się na tle konkurencji przede wszystkim atrakcyjną ceną, dzięki której produkty tej marki należą do jednych z tańszych w swojej grupie asortymentowej.
Źródło: Metrum
KOMENTARZE